1baby,og 1 spire Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Av lille tulla våres.Som vi fkk på ultralyd i går i Sandvika
mumitrolletermammantilmille Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 ligger ikke noen bilder der, desverre.
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Fant heller ikke noe bilde. Var du fornøyd med Sandvika? Lurer fordi jeg skal dit i februar og kikke på "nurket" mitt.
1baby,og 1 spire Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2008 Dem ligger under våre album, på H.Fikk ikke til å legge dem på profilen min. Aldri gjort det før . skal prøve igjen jeg.
1baby,og 1 spire Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. januar 2008 Da trur jeg at jeg har fått lagt noen bilder på profil også. Hvar kjempe fornøyd med han på sandvika . Koselig og forklarte alt veldig godt . Fikk noen bilder + 40 bilder på en dvd.så er bare å glede seg. Vi kommer til å dra dit igjen vis vi skal ha flere en gang.
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #7 Skrevet 12. januar 2008 Godt å høre at du var fornøyd. Gleder meg til å dra inn dit. Regner med at dette er siste(er nr 3 dette her) og hadde så lyst til å prøve=o)
VeslePhreaken Skrevet 13. januar 2008 #8 Skrevet 13. januar 2008 Vi var der i desember.. har bare bra ting å si om stedet,og sonografen.. Anbefales på det sterkeste! Tror sandvika har det beste utstyret på den fronten, om jeg ikke husker feil..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå