Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei du - åssen er formen i dag? Jeg har vært ute i snøstormen og forsøkt å gå på meg mer kynnere hehe. Ble strippa i går men ikke noe tegn til at det skjer noe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!

Formen min er fortsatt helt topp den... Vært på trening, gått tur og måkt snø, så har fått min dose fysisk aktivitet i dag.... Har gubben på jobb, og koser meg alene hjemme...

Var det vondt å bli strippa?? Er det sånn at ting liksom skal skje innen en viss tid da??

Skrevet

Jeg hadde forestilt meg det var kjempevondt men hun var jo ferdig mens jeg lå og grudde meg til det skulle gjøre vondt. Ubehagelig altså men ikke vondt. Det kan irritere litt og gi litt fortgang om man er moden.

Jeg får ta på brodder og stri litt i snøstormen igjen seinere i dag:-) Ellers dukker jeg vel opp til uka like sprekkferdig hehe.

Ha en super lørdag - høres ut som du er klar for litt kakao nå?

Skrevet

Hehe... Skal en tur til byen med ei venninne litt senere, så kan hende det blir en kakao da.

Vi ses kanskje på tirsdag, da... Skal krysse fingrene for at du ikke kommer, og heller kommer litt mindre sprekkferdig om ei uke eller tre:-)

Kos deg i snøstormen... Og snømåking er bra om du vil at ting skal skje, har jeg hørt;-)

Skrevet

Vi har snøfreser og veldig stor gårdsplass så det overlater jeg til min bedre halvdel;-) Kanskje vi ses til uka - skal holde dere orientert!

Skrevet

Lykke til om det skjer noe, iallefall..... Gitt meg i kast med klesvasken jeg. Kryper liksom ikke inn i skapet av seg selv:-)

Skrevet

Hei du, Åse. Vet ikke om du husker at vi var på et bim treff sammen. Bare lurte på en ting. Kanskje litt frekt spørsmal, men hvor mye har du lagt på deg nå? Husker vi hadde lagt på oss like mye da vi var på treff. Jeg var på kontroll i uke 32 og da var det opp 20 kg til sammen. Det er kjipt:( Virker som om folk nesten ikke har lagt på seg her:)

Skrevet

Hehe.. Ikke frekt det... Og jeg skjønner akkurat hva du mener...

Jeg har gått opp 17. Uke 35.(Veide meg sist på mandag, tror jeg). Men hadde en periode i uke 29/30, der jeg hadde mye vann, og en stund hadde gått opp 22. Var i forbindelse med ferie og flyturer, og gikk plutselig ned 7 kilo igjen over natta... 2 + igjen nå...

Men du var og ganske slank i utgangspunktet, var du ikke? Jordmora mi sier iallefall at siden jeg er så høy, og var ganske slank, gjør det ikke noe. Og jeg har jo ikke spist spesielt mye, samt at jeg har vært mye i bevegelse, så skal vel være sånn.. Vi er nok bare forskjellige... Tenker litt sånn at når det ikke er kilo jeg har "spist" på meg, går de sikkert greit av igjen etterpå. Så kan det sikkert være greit å ha litt å gå på så ikke man blir helt skrapa når man ammer..

Det jeg synes er litt kjipt, er at det har kommet endel på rompe og lår. Men kommer til å gå av igjen, det er jeg sikker på.... Og premien blir uansett bra, da!!!

Er formen din fin, eller?

Skrevet

Oj. Gikk du ned 7 kg igjen? Skulle ønske det var meg. Hehe. Må innrømme at jeg ikke er så veldig aktiv jeg da. Blir mye sofasliting og litt for mye godis:) Men jeg var ganske slank i utgangspunktet ja. Så jeg håper jeg går like fort ned, som jeg har gått opp:) Ellers er formen min ganske så bra om dagen. Har vært plaget med en del kynnere siden uke 19 og vært litt bekymret pga det. Men nå er det jo ikke så farlig om det skulle skje noe uansett, så litt roligere nå. Gleder meg til og treffe tulla mi, da. Selvom det fortsatt er noen uker igjen:)

Skrevet

Var helt OK å veie seg den dagen jeg hadde gått ned 7, ja.... Jeg var på sykehuset til sjekk fordi jeg hadde gått opp så masse, men alt var jo fint, og det var bare masse vann...

Ikke sikkert du kommer til å gå opp så mye mer nå, da. Ikke alle som går opp så mye på slutten. Får satse på vi er av den sorten:-)

Fri på dagtid så du har mulighet til å bli med på treff på tirsdag, eller?

Gleder meg til å møte lillegutt jeg og nå, ja.. "Bare" 6 uker igjen nå. Satser på han ikke har lyst til å være der inne noe særlig lenger, merker jeg begynner å bli litt utålmodig... Har fått det meste å plass, så nå venter jeg liksom bare....

Skrevet

Ja, jeg blir gjerne med på treff på tirsdag. Når og hvor?

Skrevet

På Pigen kl 12. Om du går inn på BIM-treff i Buskerud kan du skrive deg på der. Ser ut til at vi blir endel, og da er det greit å vite hvor mange man skal bestille bord til. Pleier å være ganske fullt der rundt lunchtider....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...