vivalavi Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Jeg har testet positiv test 3 ganger og er ca 6 uker på vei. Tredje gangsfødende og veldig glad. I dag blør jeg... Ikke mye, men helller ikke lite. Begynnelesen av mens. Har ikke vodt i det hele tatt. Har noen av dere opplevd dette?
høst2o11 Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Dette er helt sikkert bare festebløødning, er det friskt blod, eller er det koagulert blod der også??
Dojamor Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Hei! Man har jo desverre ingen garanti for om slike blødninger ender i abort, men jeg kan iallefall fortelle deg at jeg hadde blødninger (store og små...med og uten smerter) både i forrige svangerskap og i dette svangerskapet. Forrige gang fødte jeg en flott sønn litt før termin, og denne gangen har jeg iallefall kommet meg til uke 17:-) Men jeg har også desverre opplevd det motsatte noen ganger... Min erfaring er at dette med blødninger er så utrolig individuellt, MEN det er jo mye større sjanse for at det går bra sålenge du ikke har smerter. Jeg har blødd ganske mye dette svangerskapet...legen har til og med kalt det styrtblødning et par ganger! Man blir alltid så bekymret når man blør...men det trenger som sagt ikke å være noen fare på ferde allikevel:-) Håper dette kan berolige deg litt...Jeg er jo selv bevis på at det kan gå helt utmerket selv med store blødninger:-)) Ønsker deg lykke til!!
vivalavi Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2008 Takk Det er friskt blod Jeg håper ikke det blir mer utav det !!!
vivalavi Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2008 Takk skal du ha, nå letter du meg veldig.
høst2o11 Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 dette går heeelt sikker bra!!!! Om det kommer mer kan du jo ringe legen din på mandag, men når det er friskt blod setter jeg pengene mine på festeblødning!!! lykke til
Akki42 Skrevet 12. januar 2008 #7 Skrevet 12. januar 2008 Hei vivalavi mener ikke å skremme deg..jeg er tredjegangsfødene. begynte å blø i uke 7.kontakten legevakten .....osv sier ikke mer.men man skal kontakte lege ved alle blødninger.hørte jeg i forige uke..og det har jeg lest også. behøver ikke være noe farlig men godt å bli beroliget av en UL også)) mye lykke til:O))
Tjorven1 Skrevet 12. januar 2008 #8 Skrevet 12. januar 2008 Hei, jeg har også begynt å blø i dag, ikke mye og ikke lite. Har holdt på siden i morges, men det er mindre enn ved mensen... Er 6 uker på vei på mandag. Festeblødninger? Hva er det trodde det var mye tidligere? Lykke lykke til vivalavi - jegtar det bare med ro nå, ligger på ryggen å prøver å slappe av. Snakket med legen min, og han sa at det helt sikkert gikk bra, men at det er naturens gang evt. også.. Jeg spurte om ul med sykehuset tar ikke mot oss når det er så tidlig i svangerskapet. Jeg skal på ul på onsdag. Jeg har snakket med flere venninner i dag de har tilsammen 8 barn, og av det 8 hadde de blødninger på 7 av dem. og det er helt perfekte barn! Hvor mye blør du sånn ca.?
svansen Skrevet 12. januar 2008 #9 Skrevet 12. januar 2008 stusset på dette jeg å.. feste blødning er jo når egget har fester seg.. er fra da man er grarvid.. har blødd bitte litt jeg å,, mer farget uflod, bare et par dråper, var i går kveld.. og ikke kjent noe siden.. så håper det går bra med alle oss det gjør det sikkert å
vivalavi Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 12. januar 2008 Jeg blødde mindre enn mens i dag mårres, men utover dagen og nå blør jeg like mye som en vanlig mens. Jeg har ikke vondt i det hele tatt, men stusser litt. Jeg blødde ikke de andre svangerskapene. HÅPER det ikke går galt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå