Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 I dag våknet vi med lille rosa mellom oss:-) Vi sto opp og spiste frokost sammen, sambo, rosa og jeg. De store jentene er ikke hjemme i helgen, så her er det stille:-) Så fikk jeg beskjed om å ta med meg kakao og legge meg i sengen og se på ny episode med Greys:-) Sambo og rosa skulle lage pai nemlig, som vi kan kose oss med i ettermiddag:-) Nå har de vært inne hos meg x-antall ganger for å vise hva de har laget....de er så søte så:-) Og jeg er verdens heldigste:-) Og litt bortskjemt da, men det er fordi jeg fortjener det altså;-) Ha en fin lørdag alle sammen!
dritgrei hei hei! Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 DEt hørtes ut som en deilig formiddag. Jeg har vært på jobb i dag jeg, og jobbet med sure 17 åringer. Jeg kjenner at kombinasjonen av sure 17 åringer og mine gravide hormoner ikke er så bra. Jeg gikk fra jobb med vondt i magen, og følelsen av å gjøre en drittjobb! At alt jeg gjør er feil, og at jeg burde slutta i går..... Jeg som ellers er så flink til å få dem til å bli glade igjen... åååååååååååååå drit. Men nå er jeg hjemme alene med lillesnuppelur i kjole, mens gutta tar seg en treningstur... så blir det boller og kakao etterhvert, og da gir det seg nok i magen håper jeg. Den vonde klumpen.... dumme dumme klumpen.
Karomamma Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 For en goooood start på dagen!!! Vi har hatt en lang susedag og egentlig ikke gjort noe som helst. Tanten min fra Sørlandet var på overnattingsbesøk fra i går til i dag og hun reiste før lunsj. Så skulle vi gjøre oss i stand til å dra på juletrefest. Men lillemor ville "bale jæle hjemme jeg" og ville ikke ha på hverken kjole eller musefletter, så da ble vi liksågodt hjemme og leste i den nye boken om muldvarpen som hadde fått bæsj i hodet. He he he... Klem til deg og en stor klem til dritgrei! Håper klumpen er bortevekk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå