Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg som ikke har tatt akupunktur og bringebærkapsler og smører med med oljer nedentil?

Er det noen som vet om det faktisk har noen effekt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør ingen av de tingen. Ikke sist heller, så ingen erfaring.

Skrevet

*rekker opp hånda* Jeg har ikke gjort noen av delene og er heeeeelt overbevist om at babyen kommer ut for det;-)

Skrevet

Jeg kommer heller ikke til å foreta meg noe. Bebisen kommer når den er klar er nå min mening :)

Skrevet

jeg har gjort 'alt sammen' og hadde null effekt for meg, er -2 dager idag, saa kommer ikke til aa gidde neste gang:) tenkte det var forsoeket vaerdt..

Skrevet

Jeg har heller ikke gjort noe.. går nok helt fint likevel.

Skrevet

meeen, siden jeg er foerstegangsfoedende kan det jo hende det har effekt for det.. har jo ingen tidligere erfaringer aa sammenligne med..og har ikke foedt ennaa, og skal jo hjelpe mot revning og at livmoren trekker seg sammen fortere, saa vi faar se.. :)

Skrevet

Puh det var godt å høre, trodde det var bare meg som ikke hadde gjort det :-D

Men ser jo at enkelte jordmødre har anbefalt, min har ikke gjort det så da har jeg liksom ikke kommet så langt..

Skrevet

Her er enda en som ikke har gjort noe spesielt... Er litt skeptisk og tenker som så at det er my "bissniss" rundt dette med babyer og foreldre med åpen lommebok. Ikke har jordmor anbefalt noen forberedelser heller.

Så jeg har ikke gjort noe, satser på at babyen kommer likevel;-)

Skrevet

Skulle være "mye bissniss", ikke "my bissniss"... kan jo misforstås!

Skrevet

Jeg har ikke hørt om sånt før på denne siden. Jordmor og lege har ikke nevnt det, og da har jeg ikke stresset med det heller.

Tenkte en stund å kjøpe sånn olje, men klarer ikke helt og forstå hvordan det skal kunne hjelpe...

Har født en gang før, og jordmor sa at det var mindre risk for rifter og revning andre gang,,,,,,

Det er mye som skal tjenes penger på, og det er lett å hive seg på kjøpekarusellen.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...