Gå til innhold

Jeg er så urolig inni meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og har egentlig ingen grunn til det.

Saken er den at min samboer som jeg nettopp flytta sammen med, datet ei på jobben 3 mnd før vi traffes. De datet i ca 1 mnd +. Og nå klarer jeg ikke tenke på annet enn at de to treffes hver dag på jobben, og det er sikkert flørtete mellom dem, da min kjære sambo er en flørtete person, uten å mene noe. Klarer ikke få ut de tankene i hodet, TENK om de får følelser for hverandre igjen? Hun er barnløs, og det er han også. Jeg er veldig sånn som sier stygge ting om folk som jeg er sjalu på, f. eks at hun er stygg osv, men da sier han at herregud, det er hun da ikke. Og NN ble kjempefin når hun klipte seg kort osv. Hun er kjempesnill osv!! Det gjør meg så urolig. Hvorfor "beskytter" han henne? Og nå slutter bestekompisen hans i jobben, og han er den eneste sambo liker på jobben, og da blir jeg i hvertfall urolig for at sambo og NN skal begynne å henge i lag. Hjelp!! Trenger noen ord jeg.. Har det faktisk litt vondt, uten grunn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får tenke slik at det er nok en grunn til at de sluttet og date og at han ble sammen med deg i stedet..Det betyr jo at du "vant" over henne...

Men han syntes nok hun er pen ja, siden han datet henne.. men sånn er det nå engang i verden.... Han trenger ikke å være forelsket i henne selv om han liker henne som person...!!

Lykke til!!!

Skrevet

Dette MÅ det jo kunne gå ann å snakke med samboeren din om? Forklare din sjalusi (om man kan kalle det det), både ovenfor at han jobber med "x-en" og at bestekompisen slutter i jobben. Ikke bra for deg å gå å urolige deg slik!

Stoler du på ham?!

Stoler du på ham sammen med henne?!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hoff, jeg kjenner den følelsen, og den er IKKE god!

Sambo her hadde omgang med x'n sin samtidig som vi datet. Han fortalte henne ikke om meg, gud vet hvorfor?!? Og jeg er sånn som deg, snakker stygt om henne, og han tok henne i forsvar.

Etter at vi ble sammen, så hadde hun mange ting hos han (de bodde sammen i noen år), og de sto bare der, og hun MÅTTE komme og hente noe. Jeg ba han ta min bil, fylle den opp med alt, og kjøre opp til henne.

Bare det i seg selv var jo storsinnet av meg! (Syns jeg). Hun ble pottesur, fordi han kom, og kjefta og smalt på han! (Hun ville jo selvfølgelig bare se meg). Og han forsvarte "jammen, hun mente det ikke sånn, bla bla bla"

Jeg tror ikke mannfolk forstår det, rett og slett! Nå, 1 år senere, så sier han at han har begynt og forstå hvorfor jeg reagerte som jeg gjorde...

Skrevet

Jeg har prøvd å snakke med han om at det plager meg at han jobber med henne og ser henne hver dag, men da sier han at han skjønner ikke hvorfor jeg er så sjalu på akkurat henne, og f. eks ikke hans ex som han var sammen med i 2 år. Tror han er litt lei av gnålet mitt om henne rett og slett. De sluttet å date av den grunn at hun ville stifte familie nå snart, men han følte han ikke var klar for det..

Skrevet

Takk for svar! :)

Jeg begynner faktisk plutselig å bare å grine, så mye plager dette meg. Huff. Helt for jævlig!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Been there, done that!

Jeg tror at du må prøve og stole på han, for om han sier du ikke har noe og bekymre deg for, så har du kanskje ikke det.

Og tro meg, jeg vet hvor vanskelig det er og stole på slike ting!

Nå har heldigivs x'n til sambo flyttet ut av landet, og han har ikke hørt fra henne på over 1 år, men det sliter fortsatt på meg, desverre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...