Gå til innhold

Modning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det bare 30 dager igjen til termin for meg, og i går prøvde vi den sexoppskriften som står her inne... Fnis...

Ikke lenge etterpå mannen var ferdig og jeg hadde ligget med beina opp en stund og samtidig massert nipplene mine, fikk jeg noen skikkelige tak i magen og litt bakover i ryggen.

Tok ikke tiden, men kan tenke meg de kom sånn ca hvert 10ende minutt og varte ca et halvt minutt av gangen.

Tenkte jo selvfølgelig at "nå skjer det noe!!"

Så sovnet jeg og takene gikk sin vei...

Vi gjorde det samme i dag tidlig, ikke akkurat den stillingen men det var spermen jeg var ute etter... Hehhe!

Og jeg lå med beina opp en stund, og samtidig masserte nipplene igjen. Og jaggu meg kom det ikke tak da å!

Og jaggu sovna jeg ikke igjen... Og takene ble borte...

Men kan det være modning som pågår da eller?

Hvis det blir mer sex på meg i dag skal jeg opp å gå i trappene og gjøre litt av hvert etter å ha ligget litt med beina opp. For å se om det hjelper... :o)

Var ikke meningen at det skulle bli så langt dette her, skulle bare høre om det kan være modning som skjer siden ingenting annet skjer liksom.

(ja, jeg er utålmodig på at ungen skal komme...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ingen som har opplevd det samme, eller som kan svare?

Skrevet

hva slags oppskrift fulgte du, er det spesiell stilling? Sysler etter at mannen er ferdig?

Skrevet

Hei, det hørtes effektivt ut, hva er oppskriften? Er i uke 36 men vil ikke prøve å sette igang noe før neste uke..har hatt en del kynnere så modningen er vel sikkert igang, men uke 37 er liksom fullgått og da kan jeg med god samvittighet begynne med disse akrobatiske greiene jeg og hihihi

Skrevet

Jeg søkte på sexoppskrift i den oransje remsa til venstre på siden her, og barni magen i den rullegardina under. Også prøvde vi det som stod der... Litt av det hvertfall...:o)

Tenkte å prøve flere ganger på den, kanskje vi klarer å få det til...:o)

Skrevet

er det rikshospitalets sexoppskrift du mener?

Skrevet

Ja riktig!!

Huska ikke det i farta...:o)

Skrevet

åssen var det å ligge i den stillinga da???må holde pusten jeg tror jeg... men blir kanskje litt lenge...

Skrevet

Du har ennå 4-6 uker av svangerskapet ditt igjen så det er lite sannsynlig at du er moden - og det er helt normalt å få kynnere etter sex - mange har det hele svangerskapet. Du får prøve å smøre deg med tålmod til du nærmer deg termin!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...