Gå til innhold

Symptom som plutselig ble borte....!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 5 uker på vei i dag, og har siden 4 dager etter el hatt ømme pupper, hele tida, men nå er de ikke ømme mer. Det småstikker i de innimellom men de er ikke ømme. De har vokst litt, og er fortsatt like store da tror jeg.

Men er det ikke litt rart at de ømme puppene plutselig ikke er ømme mer...?

Siden jeg fikk det så tidlig så skal det nok lite hcg til for at jeg skal kjenne det og da bør de vel ikke bli borte med en gang hvis jeg mistet heller...? For hcg er ikke ute av kroppen kin, for tok en test på legekontoret i går og den var knallpositiv sa legedama, vanligvis kom det bare så prikker men min var en tydelig strek så den var veldig positiv mente hun!! :-)

Så kan man bare plutselig miste ømme pupper sånn uten at det er noe galt...da man har hatt det hele tida...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ømme pupper og alle andre symptomer kommer og går hele tiden... og forsvinner..og dukker opp nye..ingenting å bekymre seg for...

Skrevet

Tusen takk! :-) Det håper jeg stemmer i så lyst mitt tilfelle og. :-) Har så lyst på å bare glede meg og kose meg. :-)

Skrevet

Hei du!

Skjer med meg også-hele tiden! Blir kjempebekymret for å så og bli superkvalm to timer etterpå;) Det er nok bare kroppen som venner seg til dette her. Er gravid med nr 3 og fikk symptomer veldig tidlig denne gangen i forhold til de to forrige gangene.

Lykke til med den lille klumpen i magen!

Skrevet

skummelt med symptomer som forsvinner, spesielt siden jeg ikke hadde hørt noe om det før. Så da jeg fikk en totalt kvalmefri dag i uke 8, fikk panikken tak. Meen, spydde som en helt dagen etter..Nå går jeg over til andre trimester imorgen, og har lært at symtomer kommer og går..ingenting å bekymre seg over skal du se=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...