Gå til innhold

Dere som bor i leilighet, babycall??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor i en 4-roms leilighet, og vårt soverom som babyen skal ligge på er like ved stuen.

Trenger man egentlig babycall da??

Eneste jeg tenker på er jo når nurket skal sove på balkongen, vi skal ha egen sovevogn der...

Hva har dere andre tenkt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

VI bor også i leilighet, men føler ikke den er stor nok til at vi trenger babycall. Hvis vi evt ser på tv eller noe som er lyd på får vi ha en dør på gløtt til vi hører ut til soverommet- eller et vindu hvis det er utenfor....

Skrevet

vi bor i leilighet, men har ikke planer om å skaffe babycall før snuppa skal sove på sitt eget rom. Rommet hennes blir på andre siden av leiligheten i forhold til soverommet vårt, og da er det ikke sikkert jeg hører henne alltid. Når hu skal sove ute, sover hun på trappa ved siden av stuevinduet, så da hører jeg henne godt.

Skrevet

Vi arvet babycall når vi fikk førstemann. Brukte den ikke hjemme-æ

', men når vi var hos andre fikk vi bruk for den og det var i grunn praktisk. Men det blir jo noe annet når man arver. De koster jo litt å kjøpe, hvertfall om man skal ha en god babycall.

Skrevet

Trenger ikke invistere i de dyreste. Vi kjøpte en billig en, funkert fint den. Lavere rekkevidde, men hva skal man med en babysitter som ska fungere over 150 m? Det er vel ikke mange som oppholder seg 150 m fra babyen?!

En babysitter er fin og ha når barnet sover ute. Også om natten, syntes vi, selv om vi lå vegg i vegg. bor ikke selv i blokk) Men når man bor i blokk, kan man jo risikere at en nabo har lik babysitter, og kan slå inn på hverandres, selv om de fleste babysittere har 2 kanaler

Skrevet

3-roms her. Behøver absolutt ikke, men har kjøpt, ja. :o).

Kan være greit når man er på kafe og babyen sover utenfor f.eks. I leiligheten tror jeg vi kommer til å høre henne klart og tydelig i alle krinker og kroker!

Skrevet

Vi bor i leilighet. Hadde overhode ikke behov for babycall første gangen, og skal ikke ha denne gangen heller.

Skrevet

kitty08? sitter du babyen fra deg aleine i vogenen utenfor kafe du da? hadde aldri gjort det selv....

Skrevet

Æh, nå ble jeg usikker ... gjør man ikke? Det virker som om det er vanlig etter det jeg har sett.

Skrevet

Vi har ikke følt behovet for babycall i leiligheten, nei. Og ikke ellers heller. De få gangene babyene har stått utenfor kafeer e.l., har jeg sittet rett innenfor vinduet og hatt god utsikt:-)

Skrevet

Greit å ha om en skal besøke naboen da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...