lillespiren2:) Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Hei. Jeg er 23 uker på vei nå, er 173 cm høy, gått opp fra 59 kg til 63 kilo så langt. først nå de 3 siste ukene at jeg har lagt på meg.
Baby-i-magen Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2008 heldige dere da, jeg er 19 uker og lagt på meg 5kg til nå
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Herregud jenter... Begynner å bli så lei av disse vekt-innleggene.. Vi er da forskjellige, noen går opp mye, mens andre går ned... Og de jentene som skriver så nøyaktig som hvor mange gram de har gått opp, eller ned, ja de tror jeg har et spiseproblem. Er ikke det viktigste å få ut et friskt barn tilslutt?? Eller er det viktigst å gå opp minst mulig i vekt i svangerskapet? På meg virker noen av innleggene direkte som skryt, som noen virkelig går inn for å ikke legge på seg et gram.. Skal vi ikke amme etterpå? Vi trenger noen ammekg..
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 jeg er 16 uker og har lagt på meg 1-2 kg.Er nå de 3 siste ukene jeg har begynnt å legge på meg.
laroos Skrevet 12. januar 2008 #8 Skrevet 12. januar 2008 Jeg synes også det er mye vektfokus, men sånn er det nå en gang... Jeg har lagt på meg 3 kg, er i uke 21. 2 kg kom før uke 10, så jeg er faktisk litt bekymret fordi jeg bare har økt 1 kg på nesten 3 mnd... Jeg har ikke lyst til å legge på meg for lite heller, for jeg er tynn fra før og har ikke noe ønske om å bli tynnere etter fødselen enn jeg var før svangerskapet.
SuperMoM <3 Skrevet 12. januar 2008 #9 Skrevet 12. januar 2008 Er på minus 3,5 i uke 16+3. Og når det gjelder amme kilo? Det forsvant 20 kilo at meg ca 2 uker etter fødsel,men gikk ikke ned mer enn det etterpå.Og jeg ammet småen til han var 10-11 måneder.Hadde igjen de siste 7 kiloene.. Så om jeg ikke går opp så mye,så er jeg bare glad.Så lenge småen har det bra selvsagt.H*n har jo litt å ta av fra før,så ikke noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå