Gå til innhold

har du testet **håper**??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg testet just og det stod ikke gravid...dritt...Håper det gikk bedre for deg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Trøsteklemmer deg* Så kjipt:=( Jeg som håpet sånn at du fikk en positiv test. Men du har vel ikke fått mensen enda? Da er det fortsatt håp vettu.

Testa Negativt jeg også i stad. Så jeg trur ikke jeg er gravid. Symptomene er borte også nå. 3-4 dager til IKM, men disse stavtestene jeg har, er de mest sensitive på Hcg. Ikke noe tegn til svak strek heller. Jaja. Vi får ikke gi opp håpet videre i hvertfall.

Klem

Skrevet

*trøsteklem til deg også* Noe herk dette, jeg blir så gal. Har ikke fått mensen nei,men vil helst bare få den nå, sånn at vi kan gå inn i en ny pp.

Men selv om du ikke har symptomer er det jo faktisk litt håp siden du ikke har ikm ennå! =)) *optimist*

kleeem

Skrevet

Ja dette er noe hærk. Ikke så lett dette med babylaging nei. Hehe. Håpet mitt er ikke her mer nå etter denne negative testen selv om det enda er 3-4 dager igjen til jeg venter mensen. Jeg også vil bare at mensen kommer fort i gang. Hvis mensen min blir forsinka denne gangen, så blir det vanskeligere for meg å bli gravid, siden min kjære er borte i ukedagene. Så her kan det ta tid.

Men både du og jeg skal få det til. Klemz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...