1+1=2+1+x Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Vi har begynt å tenke på å skifte ut maxi cosien 0-13 kg. Noen tips til hvilken vi bør kjøpe? Erfaringer... Vi setter sikkerhet høyt
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Du kan få like mange anbefalinger som det finnes stoler :-) Alle synes vel den de har er best. Vi skal kjøpe Akta graco Duologic fordi den har isofix og kan festes begge veier. Dere bør vel se på hva dere trenger og kanskje ta en prat med en forhandler?
♥Spirevipp♥ Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Jeg har ikke peiling på hvilket merke som er best, men ut ifra hva jeg selv skal kikke etter så vil jeg ha belte som man kan løsne i 5 deler. Den babystolen vi har nå går hver armdel i ett, med andre ord veldig vanskelig å sette fast gutten, når han er vrang. Hadde alle beltedelene vært løse, og kun festes sammen på midten så hadde det gjort det veldig mye enklere. En annen ting er at jeg hadde søkt litt på nett, hvem som har vunnet dvs sikkerhetstester. Hvem som er godt polstret og behagelig å sitte i. Ta med babyen for å prøve. Sikkert også lurt å finne et sete som man kan bruke en stund også??? Lykke til. Og hvis du finner et du er fornøyd med så gi meg gjerne beskjed.....er ikke lenge til vi også må skifte ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå