Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg på en hytte og det er langt til sykehuset (tror jeg)...så må derfor spørre her.. i går kveld hadde jeg masse mensenaktige smerter så begynte jeg å blø..friskt blod...litt sånn i tak på en måte...blødde i natt også, og nå...er dette en spontanabort? er ca 6 uker på vei...dere som har hatt spontanabort hvordan var det? hvis du ikke vil svare her med detaljer send en p.m. til meg...nå er jeg livredd og det verste er at jeg ikke kommer meg til legen før i morgen...drar selvsagt om det blir verre men vil jo ikke ødelegge for de andre som er med her...

takk for alle svar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dessverre så kan det godt høres ut som en sa, siden du har magesmerter sammen med blødninger. Men trenger ikke å være det altså. Bare en lege kan svare deg på det ved å ta UL. Går sikkert greit å vente til i morgen, er jo ikke farlig med sa så tidlig. Kroppen ordner fint opp i det selv så tidlig. er verre med alle tankene og bekymringene.. Men hvis du blir dårligere, får sterke smerte, og større blødninger blir det jo nødvendig å ta kontakt. Kan jo feks da være svangerskap utenfor livmoren ( ikke for å skremme deg altså), og det krever behandling tidlig.

Ønsker deg masse lykke til, og håper spiren har det bra:)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...