Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Utrolig hormonell? Har vært spart for hormonelle reksjoner og følelser så langt i graviditeten, men nå tar dette heelt av. Er sint hele tiden, og det erså venvittig frustrerende både for meg og sikkert kjæresten.... Det er omstendigheter på jobben og hjemme som har avlet en person jeg ikke kan kjenne igjen.... Hvordan kan jeg slåss mot mine indre demoner? Det er så utrolig krevende å ha det slik! Noen tips til hvordan man kan finne det "lille" stedet i seg selv der alt er godt og fint?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 jeg har ingen svar, men tror veldig mangen gravide har det slik så trøst deg med det... men det er fryktelig slitsomt synes jeg også...
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Tusen takk for støttende ord. Vet at flere er hormonelle, men jeg visste ikke at det skulle være så vanskelig å takle.. Ervel en øvelse i morsrollen, tenker jeg:-)
Nætte;mortil2 Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Jeg er bare skrekkelig tåreferdig hele tiden, det er slik mine hormoner tar meg, men hva med å si "time out" til deg selv når du kjenner det blir for vanskelig? Gå ut og få litt luft, og forklare når du kommer inn igjen at dette er tungt for deg, og at du ikke ønsker at det skal gå ut over andre?? Skjønner veldig godt det er tungt! Har en søster og en mamma som begge to klikker fullstendig i PMS perioden sin, så har vokst opp i et hus med to hormonbomber!! Mamma lærte seg etterhvert den "time out" taktikken, og den funka veldig fint på henne både hjemme og på jobb. Søsteren min jobber med den men har utrolig kort lunte når det står på så hun sliter mer, men det nærmer seg! Stå på iallefall, pust med magen og nyt det vakre som skjer rundt deg og inni deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå