Duo-yoghurt Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Hei. Jeg er ei veldig nær venninne av Tonje*fødeklar* og vil gjerne oppdatere litt for henne! Tonje ble innlagt på kongsvinger ved 7 tiden i dag, og har sterke fine rier. Hun har hatt rier i hele natt, men de var ikke helt regelmessige da. Jenta hennes er ikke helt festet, men hun ligger sånn at hun er på vei ned i bekkenet, så de har fått beskjed om å prøve å gå litt for å få henne lenger ned. Det er alt jeg vet så langt. Men jeg skal prøve å oppdatere så fort jeg vet noe!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Våknet med en følelse av at noe var på gang hos henne i dag faktisk, så måtte sjekke mobilen om hun hadde sendt melding. Men da blir det kansje iløpet av dagen da jo.... Ååååååå.. Så spennende!!!!!! Masse lykke til fra meg!!!
Duo-yoghurt Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2008 Hun har hatt fire minutter mellom riene nå i 5 timer, så hun er ganske lei og sliten. Fortsatt bare tre cm åpning, men det tar vel seg opp etterhvert tenker jeg! Tenker masse på henne, og gleder meg til hun endelig får se den lille prinsessa si!
Duo-yoghurt Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. januar 2008 Har snakka med Tonje noen ganger i dag. Riene øker i styrke, hun har veldig vondt mens riene pågår, og er veldig sliten. Dessverre er det ikke mye nytt, hun har mellom 3-4 cm åpning nå, omtrent ingen forandring. Babyen ligger ikke langt nok ned enda, så de vil ikke ta vannet enda heller. Men Tonje er tøff og holder ut! Jordmoren mente at det ikke ville komme ut noen baby før i natt eller i morgen tidlig!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 12. januar 2008 #7 Skrevet 12. januar 2008 Huff da.. Håper det blir litt fortgang på det hele.. Men uansett, hun er snart ved målstreken, og får se gullet sitt snart. Du må hilse henne så masse fra meg om du snakker med henne igjen.
Duo-yoghurt Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. januar 2008 Det skal jeg gjøre vettu Har sagt til henne at hun kan ringe meg dag eller natt...så regner med å få et par telefoner til utover kvelden:)
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 12. januar 2008 #9 Skrevet 12. januar 2008 Høres litt slitsomt ut ja. Men dette klarer hun!! Hils henne masse og si at vi tenker på henne!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 12. januar 2008 #10 Skrevet 12. januar 2008 Huff.. Er så spent på hvordan det går med henne jeg.. Hørt noe mere? Hehe..
Niem og Patrick Skrevet 12. januar 2008 #11 Skrevet 12. januar 2008 Jeg er inne og sniker Spennende!! Hørt noe mer fra henne?? =)
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #12 Skrevet 12. januar 2008 Åå, vil så gjerne vite hvordan det går med snuppa mi! Håper hun har jenta si i armene sine snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå