bente69;) Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Det tar på å være syk, snuppa på 3,5 år har mista 2 kg siden i midten av desember. Det er i grunnen endel på så liten kropp, selv om hun er 107 cm lang. Nå har hun jo vært veldig mye syk, flere tilfeller oppkast/diare, uvi og strepptokker. Så hun har ikke spist så mye de siste 4 ukene. Tror dere hun får på de 2 kg nå som hun er i 100 igjen, eller er de vanskelige å få på igjen? Det er jo ingen fare, hun hadde jo litt på kroppen:) Plager meg ikke, jeg bare lurer. Ha en riktig god helg alle sammen, kos dere allmass:)
Trulto*Prins&Spire* Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Det går nok sikkert helt fint Du sier jo hun har litt å ta av, og det kommer nok tilbake Utrolig trist at hun har vvært syk gjennom julen da =( Håper dere har fått litt kos selv om Og bra hun er frisk og rask igjen.. God helg til deg også
Expat Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Min lille hadde EN enkel grusom omgangssyke, vi hadde veid henne rett før, hun gikk ned mye (ikke målt). I den påfølgende påsken spiste hun som en gal, spiste lunsj to ganger per dag. Dermed fire varme måltider per dag. Hadde gått opp 800g kontrollen etter (det da uten minimumsmålingen)! Så JA, de kan spise seg opp på null og niks. Hjelper på å ha favorittmaten fremme da...
bente69;) Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2008 Kan jo legge til at hun nå veier 17 kg. Tviler ikke på at det går helt fint....hehe Men 2 kg er jo drøye 10 % å det er jo myyyye...hehe Derfor lurte jeg på om alt kom på igjen, like fort som de gikk av?
bente69;) Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2008 Uff det er ikke noe hyggelig når de små er såå syke. Godt å høre at det kommer fort på, selv om det egentlig ikke hadde vært så farlig i dette tilfelle.
winneboo Skrevet 12. januar 2008 #7 Skrevet 12. januar 2008 Vesla mi gikk ned fra 10 kg til 8 kg da hun hadde omgangssyken. Det var helt grusomt. Selv om det bare var 2 kg så er det mye for en så liten kropp. Heldigvis gikk hun raskt opp så fort hun begynte å spise. hun var 1 år på denne tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå