JANUAR GLEDE Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 kortfotalt: Jeg fikk en sterk ri klokken 4:40 på torsdag, fem min. senere ett til og denne var serkere og dette fortsatte til vi kom til føden. kl. 5:00 var jeg 4cm åpen og 30 min. senere hadde jeg full åpning. Jeg ba om epud. men jeg fikk klart nei, det gikk så fort mente de, men for meg føltes det som ett helt år! Jordmor tokk vannet og hun mente babyen kom rett etter, men dette ble ikke riktig. Rierne ble plutselig langsomme med fem min immellom å dette fortsatte til klokken var 6:40. Da ble jm. utolmodig og tilkalte, en virkelig bestemt men dygtig jm. til som presset mine beiner opp mot hoftene mine og fortalte meg press og press og press, hun ville verken lytte eller høre noe klage eller skrik av meg. Dette hjalp til å babyen var ute klokken 7:04. Da reagerte jeg ikke på annet måte enn, voldsomt glede naturligvis;) Nå er vår prinsesse her vi kom hjem alleredig igår og alt er bare kos og herlig!!!!!!! Jeg ønsker dere lykke til alle sammen;)
Stob Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Gratulerer så mye! Var dette din første fødsel som gikk så fort?? Nå må du slappe av og kose deg kjempemye med jenta di....litt misunnelig jeg da som venter og venter...
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 gratulerer med tulla,det var en rask fødsel.kos dere i barseltiden
JANUAR GLEDE Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2008 Tusen takk jenter alt slite er vert gevinisten er stor skal dere se:) Dette er forresten nr. 5. så a er flere fødsel utelokket for meg etterhvert!!!!!!!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Gratulerer så mye med jenta!! Kos dere sammen, og lykke til videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå