Gå til innhold

Huff..Jeg begynner å bli kjip...=/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bodd en plass borte fra alle mine tidligere venner i noen år nå. Plutselig finner jeg ut at venninna mi, fra jeg var bitteliten, har begynt på skole i nærheten. Hun har bedt meg på fest før, men da kunne jeg ikke. Så i dag har hun bedt meg med ut igjen. Jeg har litt lyst, å litt ikke.. Lillemann skal være med pappan sin, så jeg vet jo at han har det bra. Over 10 mnd. er han også.. Men jeg vil ikke dra fra han.. Må overnatte, å kommer sikkert ikke hjem før midt på dagen i morgen..

Men jeg vet at jeg får sikkert mer lyst når jeg bare kommer meg bort.

De vet ikke om de skal på byn. Håper ikke det.. For jeg har sagt at det har jeg ikke penger til akkurat nå. Det ornder vi sier hun.. Men jeg HATER å dra på andres penger.. Er ikke sikkert de drar da..

Hadde dere dratt om dere visste at skulle dem på byn så betaler hun andre? Jeg har jo drekkevarer og alt liksom. Men ikke penger til å kaste bort på byn akkurat nå..

Flere som er like kjipe som meg, som bare vil være hjemme med baby? Hehe trodde ikke jeg skulle bli så kjip.. Men det er jo bra jeg savner han da, er det ikke? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det høres ut som du har blitt en skikkelig kjerring jeg:)

Jeg hadde dratt ut, men det er fordi jeg har behov for å komme meg ut. Redd jeg skal ende om som kjerring, hvis jeg bare går hjemme. Har skjønt at ikke alle syns det er gøy å prate om småbabyer og at man trenger input utenfra:)

Skrevet

Hehe ja jeg føler det litt sånn også.. Men jeg vet jo at når jeg først kommer meg ut så blir det bra=) Men så er det det med pengene da..

Men kommer nok til å dra!

HI

Skrevet

Det er som du sier selv, at når man først kommer seg ut, så blir det bra!

Det trenger jo ikke å koste mye penger å dra på byen. De har vel helt sikkert planlagt vorspiel før dere evt drar ut og da er det jo bare å drikke av det du har med da og så trenger du jo ikke å drikke noe mer ute på byen. Da er det jo bare evt inngangspenger og kanskje drosje hjem du ikke har penger til og må bli spandert på.

Kos deg:-)

Skrevet

Kom deg ut, så skal du se det blir gøy:) Kos deg.

Skrevet

Ja, det blir vorspiel=) Å så pleier jeg ikke drikke på byn uansett.. Hehe pleier å få nok på festen..

Takker! Da drar jeg å skal kose meg MASSE=D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...