Gå til innhold

Hvordan tar JM vannet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

med et instrument som ligner på en lang heklenål

Skrevet

AU??? hvordan føles det da og når vannet går? mere intense rier og da etterpå eller? noen som veit?

Skrevet

det føles som en lettelse og riene tar seg opp

Skrevet

Min fødsel kom aldri ordentlig i gang, men riene var sterke. Startet kl 02 på natten og han var ute først kl 20.30 på kvelden!! De tok vannet mitt ca i 17. tiden tror jeg, de stakk noe inn, men det var ikke vondt, kjente bare at det sildret ut av meg og ned i skålen de holdt under, etter det ble det fortgang i sakene. Fikk drypp slik at riene skulle bli sterkere!!

Skrevet

Jeg hadde sterke rier og åpningen var stor nok, men det hersens vannet ville jo ikke gå, så når de endelig tok det var det ikke vondt, men en befrielse. Endeliiiiig kunne fødselen sette igang på ordentlig. Følte at det var veldig kontrollert -litt deilig å slippe å gå på butikken når "bobla sprakk", hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...