Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 med et instrument som ligner på en lang heklenål
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 AU??? hvordan føles det da og når vannet går? mere intense rier og da etterpå eller? noen som veit?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 det føles som en lettelse og riene tar seg opp
mammamor82 Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Min fødsel kom aldri ordentlig i gang, men riene var sterke. Startet kl 02 på natten og han var ute først kl 20.30 på kvelden!! De tok vannet mitt ca i 17. tiden tror jeg, de stakk noe inn, men det var ikke vondt, kjente bare at det sildret ut av meg og ned i skålen de holdt under, etter det ble det fortgang i sakene. Fikk drypp slik at riene skulle bli sterkere!!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 Jeg hadde sterke rier og åpningen var stor nok, men det hersens vannet ville jo ikke gå, så når de endelig tok det var det ikke vondt, men en befrielse. Endeliiiiig kunne fødselen sette igang på ordentlig. Følte at det var veldig kontrollert -litt deilig å slippe å gå på butikken når "bobla sprakk", hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå