Gå til innhold

liv i magen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 18 uker og jeg kjenner ikke så mye liv,kanskje innimellom.Dette er nr 2 så jeg forventa å kjenne sparkene litt før jeg:)men det ser ut som det ikke skal skje......jeg har hatt en ultralyd i uke 14,og da var alt bra,og hørte hjertelyd i uke 16,så jeg tror jo alt er bra,men går likevel å bekymrer meg.....noen i svangerskap nr 2 som er trege med å kjenne spark fra knøtte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 15 fullgåtte uker og kjenner ingenting. Hørte hjertelyden i uke 12 så vet det var liv da. Men jeg og begynner å bekymre meg litt. Har sliti med kvalme og gått ned i vekt. Føler ikke at jeg kjenner noe utenpå magen heller lissom... Skal heldigvis til legen på tirsdag. Håper på litt forklaringer da....

Skrevet

Jeg er også 2 gangs..Kjente ikke liv før i uke 19,er nå i uke 22 og kjenner masse:-)) Det kommer det kommer:-)

Skrevet

Hei

til bekymret som er i uke 15, det er faktisk ikke så vanlig å kjenne noe utenpå magen så tidlig, mange passerer uke 20 før de kjenner noe utenpå. jeg er selv i uke 23, og kjenner bra med liv nå, men jeg kjente heller ingen ting i uke 15. følte meg rett og slett ikke gravid i det hele tatt, og hadde ikke antydning til mage engang. det var ikke før etter ultralyden i uke 18 at jeg begynte å kjenne denne boblingen.

så slapp av og kos deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...