Gå til innhold

ÅÅÅÅ jeg blir så irritert

Anbefalte innlegg

Skrevet

barnefar ble i går pappa på nytt og jeg skjønner ikke hvorfor skal folk som driter i unga sine eller bare være en jævla stor kødd hvorfor skal de klare og få til og produsere bare på et ligg når det er så mange der ute som fortjener det, jeg blir sikkelig sint. Han har driti i ungen sin fra dag en han har sett sønn sin 4 ganger på 1 år og når etter at jeg født så sa han til meg på fødestua at han måtte hjem og tenke, jævla idiot. Her sitter jeg og kjærsten og har prøvd en stund nå på og få barn,men nei da det ser ut til at det skal gå 100 år eller ikke i det hele tatt her i gården,Jeg er seriøst ikke sjalu på at han er blitt pappa igjen for det mannfolket der er ikke noe og samle på dopvrak og en jævla stor egoist, men jeg syns bare så synd på den ungen også som må leve med en sånn far til daglig, og at folk som ikke har vett nok oppi hue til og knytte igjen strenger blri gravide bare på et ligg, men andre må prøve seg omtrent ihjel,

klem fra en som ønsker sterkt en til

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er ganske utrolig hvor urettferdig livet er iblant. Akkurat slike tilfeller synes jeg at jeg hører ofte. ALLE som ikke vil eller bør bli gravide blir det.... Føler med deg. URETTFERDIG!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...