Gå til innhold

Hva hvis jeg er vekke en natt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde å få samboer til å ta småen i natt, men det er ikke lett gitt. Våkner småen, nei da sover plutselig samboer. NOT, vi hadde akkurat lagt oss, så vet at han ikke sov. Nå er jeg lei av at han ikke kan hjelpe en eneste natt, trenger å sove litt jeg, er så sliten. Men hva hjelper det når han liksom sover så tungt? Babycall står på full guffe, og jeg dytter i samboer og prater til han, men null respons. Ikke før jeg har roet småen, da er det lett å se han ikke sover helt... Slik var han med førstemann også, gråter den lille, nei da sover visst den store ufattelig tungt. Noen med like erfaringer??? Noen med tips eller råd???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vet du er der og at du gir deg, så hvorfor skulle han?

Blir noe annet når han er alene. Det der høres ut som latskap fra hans side. Hvor var han da du laget barnet? Hvis han var med på å lage babyen så får han være med på resten også.

Du må nok bli litt strengere tror jeg.

Skrevet

jeg ville fortsette å dytte han helt til han våkner og går til minstemann.. hehe.. det handler om å være tøff hehehe.. min mann her er ikke lat egentlig, det er bare at han sover ganske 'dyp', også gullklumpen er 'stille' når han våkner(pleier å kose seg i senga si og det kan ta en del timer før han endelig finner ut at han vil ha mat, jo han lager lyd med ikke 'høyt' nok til å vekke det andre her).. og noen ganger jeg orker ikke å stå opp(det skjer bare i helger da), da dytter jeg ham, og JEG IKKE STOPPER TIL han står opp og innser at det er håpløs å ignorere den hehehe..

Skrevet

Tror det blir noe annet når han er alene. Har en mann som er som din, sover skrekkelig tungt og sov seg gjennom alle våkenetter da ungen var liten.

Men når han var alene med han våknet han til den minste lyd. Tror kroppen innstiller seg på en annen måte.

Skrevet

Ta med deg en fløyte i sengen i natt, og når småen våkner blåser du hardt og lenge inn i øret hans.

Skrevet

Tja, hva med å følge opp det du skriver i overskriften?

Får du ikke sove hjemme, så pakk en bag og sove borte.

Skrevet

Klyp han i nesa! Dra han i øret!

Hadde ikke godtatt det der. Her er det likestilling. Du må bli mer bestemt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...