elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Jeg hadde tenkt å sove lenge, men neida.. opp 0630 sammen med mannen som sku på jobb, kysset ham farvel og nå sitter jeg her. Har både barne og jobbfri denne helga. Tenkte at da sku jeg jammen kose meg foran god morgen norge i dag - men ops.. det er jo lørdag så da var det jammen ikke mye å se på på tv. Så da blir det å skumme gjennom div innlegg her inne mens jeg inntar den obligatoriske kaffekoppen. Så har jeg planer om å rydde i boden - altfor mye klær som er trykket inni der. Blir jeg tidlig ferdig inv jeg meg selv kanskje på frokost til en venninne. Så Har jeg tenkt meg en tur på kvadrat. Håper å få tak i en sort jakke, pumps og evt en kul topp. Etter det er det en times styrketrening som er planen, før jeg drar hjem, hiver meg i dusjen, og bare nyter den rolige ettermiddagen her hjemme med div lørdagsaviser. Blir sikkert en halvtime på soffaen også når gubben kommer hjem. Må lade batteriene for i kveld skal vi ut. Tenkte å få med oss noe av det som sku skje her i byen vår idag. Så håper på en fin kveld i godt lag med gode venner. Ha en super lørdag dere også damer!)
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Inge særdeles spennende planer bortsett fra å stå opp tidlig og komme i gang med rydding (så langt godt i gang), så skal gulv og bad vaskes, klær skal vaskes, så skal vi ut og storhandle for uka, lage klar og fryse ned lunsjmat for uka, og hvis jeg og gutten orker tar vi kanskje tur innom noen venner utpå kvelden
Alba44 Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Lillegutt og jeg skal på lunsj med to venninner og deres babyer ) I kveld skal vi kose oss hjemme - som vanlig på en lørdagskveld. Liker det best, jeg )
frøken blå Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Kvadrat hørtes kjekt ut!! =)) Men her skal vi til Madlatorget å kjøpe en bursdagsgave. Lillegutt skal i 6 årsdag senere. I mellomtiden skal vi møblere veslas soverom. =))
Skravlemamman Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Vi har planlagt utedag, med ski og aking...og her laver snøen ned..., mannen er i bakrus så dette blir nok århundres tur..., men har man lovet så har man lovet, ut på tur skal vi:-)
♥ DAME Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 Vi reiser til Bergen om nesten 1 time Skal ligge på hotell frem til mandag, for da skal vi på sykehuset til "samtale" når det gjelder prøverør )) ENDELIG begynner ballen å rulle, gleder meg ))
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 12. januar 2008 #7 Skrevet 12. januar 2008 Skal i barnebursdag sammen med gutten våres. Er en "barselkompis" som blir 3 år. Så blir nok kos.
Lykke*Li Skrevet 12. januar 2008 #8 Skrevet 12. januar 2008 Sindre skal til mormor og være til imorgen. Så jeg og sambo skal ut å spise med et vennepar og på kino(rovdyr)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå