Romsjulskos har snart to:) Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 hei alle sammen... våknet første gang klokka halv fem, men synes d var for tidlig å ta testen. våknet igjen klokka halv syv og da måtte jeg bare ta den... helt utrolig, den viste to streker på mindre enn ett minutt. alt romjulskosen ga resultater og alle mine symptomer var reele.. dette er spesielt artig for meg siden en av mine beste venninner er ca 3 mnd på vei... d blir så koselig å gjøre dette sammen med henne... klarer nesten ikkje å vente med å fortelle, men må holde tett litt til.... har termin mellom den 18.-21. september....
august o8 Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Hei du! Gratulerer så masse!! Det har mye å si at en har noen nære å oppleve dette sammen med, kunne ønske jeg også hadde det! Lykke til med svangerskapet? Prøvd en stund eller full klaff på første forsøk?
maria isabell Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 så utrulig heldig du er:) å gå gravid sammen med sin beste vennine er så koselig:) er 7 uker på vei og overlykkelig,men kjemper mot kvalmen....viss du ikke ammer, ta prostafen...lykke til...
Romsjulskos har snart to:) Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2008 jeg vet ikkje hvordan vi klart d, men d var full klaff på 1. pp. vi bestemte oss for å kutte p-pillene den. 12.12. og den 13.12. hadde jeg tr her. den 27.12. el, og nå er vi gravid... helt vanvitti..
Romsjulskos har snart to:) Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2008 ja jeg snakket nettopp med henne. hun ble så utrolig glad.. sitter enda her bare å gliser. hun har termin to måneder før meg. jeg har den 21.sept. er heldigvis ikke kvalm, får krysse fingre og tær for at jeg ikke blir d heller. har ikke lyst å være borte fra jobb... har nettopp kommet tilbake etter ei laaaaaaaaaaang sykemelding.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 Så gøy, gratulerer! Jeg har termin ca .sept. Har ei veninne som skal ha i mai, og to i juni. Gleder meg STORT til å kunne si det til dem
sonnenschein Skrevet 12. januar 2008 #7 Skrevet 12. januar 2008 Hei! Litt morsomt, jeg gjorde som du i dag tidlig. Tok en test som ble positiv.... Våknet flere ganger før jeg tok den.Ble selfølgelig også hoppende glad og vekket mannen med en gang. Har termin ca. 17.09. Blir barn nummer 2 på meg.
Romsjulskos har snart to:) Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. januar 2008 å for en gledens dag d ble for oss i dag da.. ja jeg sov skikkelig urolig på morgenkvisten i dag. var så spendt på resultatet. ville ha samboeren min til å se på de to strekene på testen kl syv, men han fikk så vidt opp øynene.. han ble veeeeeeeeeldig glad. vi er jo 31 og 32 år så de aller fleste av våre venner har fått barn allerede. vi har jo termin nesten samtidig, da sees vi her i løpet av svangerskapet..
Romsjulskos har snart to:) Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 12. januar 2008 du er kjempe heldig som har venner som e i akkurat samme fase i livet. fint å ha noen å dele d med..
sonnenschein Skrevet 12. januar 2008 #10 Skrevet 12. januar 2008 Ja, da sees vi her inne sikkert ofte . Jeg skal ha 30 årslag her i dag. Blir mye munkholm på meg da. Må jo prøve å skjule at det er noe på gang.....
Romsjulskos har snart to:) Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 12. januar 2008 hvis du fyller år i dag, så gratulerer så mye.. vanskelig d der med å ikkje drikke alkohol. vet d er mange som sier at d ikke kan drikke fordi de går på antibiotika for feks urinveisinfeksjon... uansett, så får du ha lykke til..
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #12 Skrevet 12. januar 2008 Jeg tror virkelig at det må være noe magisk med denne datoen! Slutte på p-piller 12., mens 13., unnfangelse 27. Sånn var det til meg, samt til 2 venninner. HELT sikkert tilfeldig, men litt gøy at 4 stk klaffer på første forsøk på samme dato! Lykke til!
Romsjulskos har snart to:) Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 12. januar 2008 helt utrolig at vi er fire er i samme båt.. har du/dere termin den 21.09? har du/dere med i september klubben da? lykke til til deg og dine venninner..
Baby-i-magen Skrevet 12. januar 2008 #14 Skrevet 12. januar 2008 gratulerer så mye:) er selv lykkelig gravid med andremann i uke 20:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå