Romsjulskos har snart to:) Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 våknet første gang klokka halv fem, men synes d var for tidlig å ta testen. våknet igjen klokka halv syv og da måtte jeg bare ta den... helt utrolig, den viste to streker på mindre enn ett minutt. alt romjulskosen ga resultater og alle mine symptomer var reele.. dette er spesielt artig for meg siden en av mine beste venninner er ca 3 mnd på vei... d blir så koselig å gjøre dette sammen med henne... klarer nesten ikkje å vente med å fortelle, men må holde tett litt til.... lykke til alle her inne, håpe på å se dere alle inne på 1.trim om kun kort tid....
1-2-3 nå må det skje:-)) Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Gratulerer så mye med den voksende magen. Har du en oppskrift til oss som sliter?? Når var din ikm??
Romsjulskos har snart to:) Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2008 tusen takk.. har ingen fra før så dette er utrolig spennende. jeg hadde ikm torsdag den 10.jan. har vel vært heldig å treffe på el. hadde sex hver dag i romjula. tror el var den 27. des. lykke til
2 fine små Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Gratulerer saa mye! Lykke til paa ferden... =o)
*tornerose* Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 Gratulerer :-) Så hærlig da :-) Lykke til videre med dg og den voksende magen :-) NYT D!!!!!!
temine Skrevet 12. januar 2008 #8 Skrevet 12. januar 2008 Gratulerer. Så herlig! Gleder meg til jeg kan si dette:) Lykke til videre, håper alt går bra og at både du og bebis holder dere friske og fine:D
lana<3 Skrevet 12. januar 2008 #9 Skrevet 12. januar 2008 Gratulerer:) når har du termin? Jeg har 24 september:)
babysjuk82 Skrevet 12. januar 2008 #13 Skrevet 12. januar 2008 Åh,heldi du er.gratulere og kos deg m magen:-)
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 12. januar 2008 #14 Skrevet 12. januar 2008 Gratulere så utolig masse:) Nyt tiden fremover:)
Romsjulskos har snart to:) Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #15 Skrevet 12. januar 2008 tusen takk fro alle lykkeønskninger. er veldig takknemlig for d. håper på å se dere inne på 1.trim snart. jeg har termin 21. sept. vi hadde sex hver dag rundt de dagene jeg ventet el....begynte tre dager før og forsatte tre dager etter.. full klaff på den oppskriften... lykke til med dere alle...
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 12. januar 2008 #16 Skrevet 12. januar 2008 Hurra!! Er det ikke moro? Velkommen inn på 1.trimester. Klem fra meg
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 12. januar 2008 #17 Skrevet 12. januar 2008 Gratulerer sååååå mye!!! Lykke til videre!
**Håper** Skrevet 12. januar 2008 #18 Skrevet 12. januar 2008 Masse Gratulerer og kos deg med voksende mage:=)
Romsjulskos har snart to:) Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #19 Skrevet 12. januar 2008 ja d er kjempe artig.. meldte min ankomst på 1.trim bare 10 min etter at jeg testet positivt i morges.. har ikkje helt gått opp for meg ennå...
miobell Skrevet 12. januar 2008 #20 Skrevet 12. januar 2008 ååååååååå...GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 Jeg har krysset fingrene for deg Romjulskos. Nå ble jeg GLAD!!!!! Står på jobb... selv IKM i morgen, men vet ikke om jeg våger teste. Kjøpte CB digital i dag..... Var ikke dette 1pp??? så bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!111 Er det første for dere? Hva var dine symptomer igjen???? GLAD PÅ DINE VEGNE!!!!!! Kanskje jeg kommer etter deg ;-)
Venter på 3_de spire Skrevet 12. januar 2008 #21 Skrevet 12. januar 2008 GRATULERE SÅ MASSE!!!!!!!!!!!!! Kos deg med den snart voksende magen og masse lykke til videre!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 12. januar 2008 #22 Skrevet 12. januar 2008 Gratulerer sååååååå mye!!!!!!!!! Kos deg masse med den voksende magen og lykke til med svangerskapet:)
Romsjulskos har snart to:) Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #24 Skrevet 12. januar 2008 hei miobell. jeg testet jo to dager etter ikm. jaaaaaaaaaaa d var vårt 1 forsøk, helt utrolig.. tror nesten ikkje at d er sant. vi har ingen fra før så dette er helt nytt og derfor ekstra spennende... tenk at man blir gravid 14 dager etter at man bestemmer seg for å prøve. har ikke hørt på maken før jeg.. har slitt ganske mye før, så d er deilig at noe går i min favør. min beste venninne er gravid og skal ha to måneder før meg, så d blir kjempe koselig.. d var derfor at jeg var så ekstra spendt på om jeg også ble gravid i denne pp. kunne ikke ha prøvd ut i april om d ikkje hadde blitt noe nå av forskjellige hensyn vi måtte ha tatt.. helt utrolig...nå trenger vi ikkje å tenke på d.. mine symptomer var: ekstremt mye frysing menstrasjonssmerter de siste tre dagene. merker d ikkje så godt ellers. oppblåsthet til tider. ømme pupper slik som jeg hadde i puberteten. lykke til miobell og alle andre her inne...
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #25 Skrevet 12. januar 2008 grattis da,så gøy=) du hadd eggløsning på bursdagen min du da hihi,lykke te me svangerskapet da=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå