Kludrepluten Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 at han ikke har tatt skade av å ha blit tukla på da han var yngre. Lever han i en stor grad av fornektelse den mannen? Hva annet er det da som har skjedd i hodet hans? Jeg synes da vitterlig han stadig motbeviser sin egen påstand stadig vekk.
nickoline og supermann Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Den mannen er kjent for å være politisk ukorekt, og jeg har hatt glede av mange av hans utspill opp igjennom årene.Men dette er virkelig helt forkastelig. I tilegg ser han seg selv dårlig. Han har selvfølgelig tatt skade av det han har opplevd i sin barndom. Blir så irritert når han bagatelliserer traumer barn får etter seksuelle overgrep. I tilegg sier han at norske barn har det så bra i forhold til i andre land. Hva f... har det med saken å gjøre. Overgrep mot barn er aller største lavmål! De burde havna i gapestokken begge to og stenet til døde.
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Det er nok ikke alle som klarer å komme seg av slike traumer som det her er snakk om, og fornektelse er jo en måte å takle ting på. Men uansett, for det om det hadde vært sant at akkuratt han ikke tok skade av det, så betyr vel ikke det at ikke andre barn tar skade av det. Mannen er nok ikke riktig klok. Hadde han vært litt mer sympatisk av natur hadde jeg nesten syntes synd i ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå