gullegget Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Var å kjøpte mamma thighst og strømpebukse i går, har hvert ubehagelig og irriterende å gå med vanlige. Tok på strømpebuksa når jeg sto opp og det var så deilig:) Dro den godt opp til puppene:) He He:) Så de kan jeg anbefale fra HM. Men det var lite utvalg. Noen som vet hvor man kan finne tykke thigsth til gravide?
Fruen i huset Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Jeg vet ikke, men jeg synes de fra H&M var utrolig dårlig kvalitet!!! Spjærer bare jeg SER på dem... Argh (
gullegget Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2008 Jeg kjøpte 60 denier sorte, men de er alikevel for tynne til en strikket kjole ute nå, også er de veldig blanke.. Men det var så deilig og ikke ha noe som klemte midt på magen. Jeg syntes mamma klærne på HM har blitt så dyre..
2SmåTroll Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Det må jeg og ha ja, bruker strømpebukse på jobben daglig og trenger virkelig noen andre snart. Må vel være flere en HM?
Flippa m Frida Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 Lindex vet jeg også har mammastrømpebukser. Nå har jeg ikke prøvd dem enda, men jeg har alltid kjøpt vanlige strømpebukser der og har vært fornøyd med dem. Skulle absolutt vært å kjøpt mammautgaven jeg også nå...
mirr Skrevet 12. januar 2008 #7 Skrevet 12. januar 2008 På Lindex har de vanlige strømpebukser med 2 typer strikk, en er litt løsere. Jeg kjøpte en sort ullaktig strømpebukse i str ca 46, og den er veldig fin rundt magen. Bruker 40 ellers. Har også en 30den mamma strømpebukse fra Lindex. Den går opp over magen og sitter fint rundt den.
Silkemage Skrevet 13. januar 2008 #8 Skrevet 13. januar 2008 Mammastrømpebuksa fra HM var god de første dagene, satt fint, men så ble den for løs over magen for meg. Glir bare ned, irriterende.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #9 Skrevet 13. januar 2008 har to par tykke tights fra H& M - godt fornøyd !
gerka Skrevet 13. januar 2008 #10 Skrevet 13. januar 2008 Jeg har to digre strømpebukser i ganske tykk kvalitet som jeg alternerer på :-). Men har funnet ut at uansett hvor store de er, er en lang t-skjorte innerst kjempeviktig, slik at de ikke sklir så lett ned. Legger strømpebuksa utenpå den lange, tynne genseren, og da holder den seg ganske bra på plass. Håpløst å legge den rett på huden, da drar jeg i alt etter fem minutter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå