zethaline Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 likevel utro? Noen som har gjort det el kunne tenkt seg å gjort/gjøre det? Og isåfall hvorfor?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Kunne aldri falle meg inn! Elsker man noen, så vil man ikke såre dem. Har sett hva utroskap har gjort med folk, og det er ikke et pent syn....Begge ender opp med å lide for det, den ene har blitt såret av den h*n elsker, og den andre har dårlig samvittighet for å ha gjort det. Personlig tror jeg ikke jeg kunne klart å leve med meg selv hadde jeg såret sambo så fælt. Er vanskelig nok å vite hvem man kan stole på i denne verden.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 En jeg kjenner er utro for å få dekt både sitt seksuelle behov og behovet for nærhet. Han sier han elsker sin kone og har det veldig bra på hjemmefronten, men han får altså ikke nok nærhet. Han innser at de er skapt på forskjellige måter og velger heller å få utløp for sine seksuelle fantsier på andre måter enn å mase i stykker ekteskapet sitt. Jeg hadde en gang en eks.. Han var mer eller mindre impotent, men som jeg elsket den mannen. Jeg har tenkt at samme løsning knne fungert der. Det ble slutt fordi jeg var seksuelt frustrert, hadde jeg hatt en elsker kunne vi fortsatt ha vært sammen.. Ikke vet jeg... Men det virker som om ganske mange klarer å sprite opp sitt eget samliv ved å være utro. Mange tar sikkert med seg nye impulser hjem. Hadde mannen min etter fem år plutselig ivret etter å prøve en ny stilling ville jeg blitt meget skeptisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå