Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 har utrulig me menssmerter no! Men dei er der heile tida, ikkje noke som går over. Kan det vere rier?
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Jeg vet ikke, men rier skal vel komme og gå mer takvis såvidt jeg har skjønt? Jeg har vært plaget med mye sterke menssmerter de siste tre ukene eller så (spes. på nettene) og mine smerter varer også lenge, rundt en halvtime snirkus, før de dabber av. Er kanskje modning eller no, tenker jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå