Gå til innhold

Noen som er våkne og kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Tidligere i dag fikk jeg vondt i korsryggen, mest på høyre side. Har ikke hatt ryggplager tidligere i svangerskapet (39+3 i dag). Etterhvert oppsto også magesmerter, mest på høyre dide. I starten vanskelig å definere som takvis, men det er mer tydelig nå - selv om både takene og pausene er kortvarige. Har vært på toalettet og hatt avføring 3 ganger ila 4 timer. Noe smerter nedover høyre ben. Kan dette være starten på noe? Kjennes som menssmerter. Jeg er førstegangs og aner ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg ville ha sett på det der som noke på gang ja. Kanskje endå i begynnelsen, men eg ville ringt føden å høyre, kanskje ?

Skrevet

Vil ikke virke "hysterisk" så jeg avventer. Men det er i alle fall umulig å få sove! Så her sitter jeg...

Skrevet

Eg tru eg blir hysterisk om eg skulle kjenne noke. hehe.. er litt hysterisk av meg!:)

Skrevet

Oi, så spennende... Høres jo ut som noe er på gang. Hvordan går det med deg nå?

Skrevet

Har sovet litt til og fra, fra 4 til 7 - våknet av smerter innimellom. Men det er ikke kjempevondt. Skjønner ikke dette helt. Skal prøve ringe JM i dag om det ikke gir seg. Bor nesten 2 timer fra sykehus, så det er greit å være litt føre var. Er litt småkvalm i tillegg. Fortsatt bare vondt på høyre side. Hadde absolutt ikke sett for meg dette - men som alle sier, dette oppleves helt individuelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...