StoltMammaForFørsteGang Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Hei Tidligere i dag fikk jeg vondt i korsryggen, mest på høyre side. Har ikke hatt ryggplager tidligere i svangerskapet (39+3 i dag). Etterhvert oppsto også magesmerter, mest på høyre dide. I starten vanskelig å definere som takvis, men det er mer tydelig nå - selv om både takene og pausene er kortvarige. Har vært på toalettet og hatt avføring 3 ganger ila 4 timer. Noe smerter nedover høyre ben. Kan dette være starten på noe? Kjennes som menssmerter. Jeg er førstegangs og aner ikke.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Eg ville ha sett på det der som noke på gang ja. Kanskje endå i begynnelsen, men eg ville ringt føden å høyre, kanskje ?
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2008 Vil ikke virke "hysterisk" så jeg avventer. Men det er i alle fall umulig å få sove! Så her sitter jeg...
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Eg tru eg blir hysterisk om eg skulle kjenne noke. hehe.. er litt hysterisk av meg!
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Oi, så spennende... Høres jo ut som noe er på gang. Hvordan går det med deg nå?
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. januar 2008 Har sovet litt til og fra, fra 4 til 7 - våknet av smerter innimellom. Men det er ikke kjempevondt. Skjønner ikke dette helt. Skal prøve ringe JM i dag om det ikke gir seg. Bor nesten 2 timer fra sykehus, så det er greit å være litt føre var. Er litt småkvalm i tillegg. Fortsatt bare vondt på høyre side. Hadde absolutt ikke sett for meg dette - men som alle sier, dette oppleves helt individuelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå