Gå til innhold

Hva mener dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj, jeg får dette ikke fra meg nå...

Er dette mer enn normalt, eller helt innefor normalen?

Jeg har hvertfall problemer med å svelge dette, bør jeg utvide min oppfatning for hva som er vanlig?

Jeg og min kjæreste fikk opp en diskusjon angående monogami, da jeg leste en artikkel angående monogami-gen som det blir stadig færre av i befolkningen.

Dette sa han til meg og som har fått meg til å tenke:

Jeg har _absolutt IKKE_ (med stort trykk på absolutt ikke) monogamigenet.

Og begrunnelsen var at han er så veldig interessert i sex.

Jeg mener det er helt normalt å bli attrahert av andre, også det å fantasere om andre.

Men dette gav meg en smak av hva som er mer enn det jeg betegner som normalt. Nå føler jeg at jeg kan vente meg utroskap når som helst, fordi han er så _veldig_ interessert i sex med andre.

Dette er da mitt synspunkt, en kvinnes synspunkt..... Skulle hørt sannheten om hvordan det egentlig er, om dette er normalen for menn.

Sånn helt uten å generalisere alt for mye..... :-/

Det er liksom ikke så kult for meg nå å tenke om han vil ha sex med alle han glaner på......

Jeg vil jo føle meg spesiell, at det er meg han vil ha og ikke alle andre også. Ja, det er sikkert naivt av meg...

Hadde likt en hvit løgn fra han enn å høre hvor interessert i sex med andre han er... :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du ikke lagt ut dette innlegget før?

Skrevet

Tror nok de fleste KAN fantasere om sex med andre fra tid til annen, uten at det nødvendigvis fører til utroskap. Jeg stoler i hvertfall på min samboer, men han har da øyne og kan se noe annet han liker også...hender jeg ser menn som er kjekke og som jeg tenker: Ohhhlala...om ;) Uten at jeg overhode hadde vurdert å være utro....

Spill på sjalusien tilbake.. ;)

Skrevet

Jo, samme dag som det skjedde.

I en mye kortere versjon uten min mening om saken.

Nå har jeg tenkt litt og det plager meg.

Er det litt mer enn vanlig å mene at man ikke har monogamigenet fordi man er så veldig interessert i sex.

Det er jo ikke bare attraksjon da....

Skrevet

Ja, det mener jeg er helt normalt.

Men det han la trykk på så synes jeg det virker litt mer enn normalt....

Om dere skjønner hva jeg mener..

Æsj, jeg ønsker bare å ventilere meg her.

Vil ikke lage noe oppstyr med han om dette før jeg har fått det litt på avstand for å finne ut av hva jeg mener.

Ble bare veldig paff nå.

Skrevet

jeg beklager at jeg måtte bare si hva jeg mener.. hvis en mann forteller deg slik, 'Jeg har _absolutt IKKE_ (med stort trykk på absolutt ikke) monogamigenet', betyr det bare en ting.. at det er absolutt en mulighet for at han kan ha sex med andre, dermed blir utro med deg.. jeg tror han allerede hadde gitt deg svar på deres diskusjon.. om du velger å bli fortsatt sammen med han, da kan det hende at du må 'forvente' et utroskap fra han når som helst.. det er å ha sex med andre vi snakker om, er ikke no liten ting som flørting eller glaning(jeg vil ikke at gubben skal gjøre det heller).... slik mann vil jeg ikke beholde og gidde å sløse bort tiden min på.. for jeg absolutt IKKE tåler poligami.. sorry for det, men sånn er det bare for meg..

Skrevet

Du får spørre ham om han er litt mer enn et dyr som handler utfra instinkter. Han er vel i kontroll over sine egne handlinger, så om han skulle være utro, så er det jo faktisk noe han velger å være, ikke noe han er dømt til å gjøre pga et gen.

Jeg hadde vel også lurt på hvorfor han sa det, siden det eneste han har oppnådd er å få deg usikker. Vil han ha en usikker og sjalu kjæreste?

Ellers syns jeg det høres ut som kjæresten din er noe umoden, og ikke egentlig er voksen nok til å være i et voksent, forpliktende forhold.

Skrevet

Enig med KaMa her.

Å være utro/leve ut sine lyster er noe man velger, å skylde på et gen blir for patetisk.

Det virker som om han prøver å fortelle deg at han kommer til å være utro når sjansen byr seg - for det er jo ikke hans feil (ironi).

Du får be han gå og genteste seg så han er sikker, he, he.

Ellers virker han ikke helt moden og klar for noe forhold, nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...