pandabjørn Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Hvor satt forloverne deres da?? prøver på bordplasseringen, hvis min forlover sitter rett ovenfor meg så blir det også at jenter sitter ovenfor hverandre og det samme blir det med guttene... jeg har mest lyst at det blir annen hver jente og gutt som sitter ovenfor hverandre og annen hver ved siden av hverandre om dere skjønner hva jeg mener?? derfor spørr jeg hvor deres forlover satt/sitter hen??
Vannmann35 Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Regner med vi gir hans og mine forlovere hverandre til bords :-) Altså at min forlover sitter ovenfor hans forlover.
pandabjørn Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2008 hmm tror ikke jeg skjønte den siste setningen din?? skal ikke deres forlovere sitte rett ovenfor dere da?? tror kanskje vi skal gjøre det slik at min samboers forlover sitter rett ovenfor meg og min forlover ovenfor min samboer slik at det blir annen hver mann/dame ovenfor hverandre...
Mamman til Mari Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Vi skal sitte i E-form. Vi sitter i midten på "langsida", og regner med vi setter forloverene innerst på den miderste streken, hvis du skjønner.... Men min forlover har ikke partner, og samboeren min sin har, så går ikke helt opp der. Går uansett ikke helt opp med gutter og jenter hos oss. Jeg har flere single venninner enn mannen min har single kamerater. (Kanskje fordi jeg er 5 år yngre??)
pandabjørn Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2008 har vært på møte i ettermiddag der vi skal ha bryllupet og hun sa at det var best at vi satt i hestesko så da blir alt så mye enklere men takk for svar elle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå