Gjest Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Har i mange uker hatt veldig stikninger når jeg går, og masse nedpress. Kjennes ut som jeg skal gå av på midten av og til.. I tillegg kjennes det ut som jeg får støt helt, helt nederst når babyen rører på seg.. I kveld har det blitt skikkelig ille.. Er helt på gråten og fortvila fordi det er så vondt, men det er ikke regelmessig, og varer ikke så lenge av gangen.. Noen som vet om dette bare er modning, eller kan det være noe mer på gang? Klarer knapt stå på bena.. Har 5 dager igjen til termin.
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Har forresten masse kynnere også. Og murringer i ryggen.
ticalinda Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Jeg har aldri født før, men etter det du forklarer så høres det ut som at det ikke er så altfor lenge til det skjer noe hos deg.... Hvis det fortsetter, og ikke blir regelmessige rier så ville jeg ringt jordmor. Lykke til:)
Gulp Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Ring jm og spør om dette i morgen, eller inatt hvis det blir helt jævlig. Du er jo veldig nær termin, så det kan jo skje noe når som helst. Min fødsel begynte helt annerledes, så jeg vet egentlig lite om dette. Men har du veldig vondt, ring jm/føden og spør hva de mener. Lykke til
camosilla Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Gi beskjed hvis du ringer føden da, jeg har det nesten på samme måte som deg. Så får jeg høre hva du fikk til svar...
Erisa* Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 Jeg har det også veldig likt. Begynner å bli sliten og lei nå... En del kynnere i dag, og så trykker hun seg sånn ut at magen kjennes som en stor blåkul... Og disse stikningene er skikkelig vonde! *sukk*, nå vil jeg bare bli ferdig!
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #7 Skrevet 12. januar 2008 Uff ja, det er utrolig slitsomt og frustrerende å gå rundt sånn! Man er jo på vakt hele tiden, og blir i så dårlig humør av å ha så vondt uten at det fører noe sted! Har gått over til sterke murringer her, og helt sinnsyke kynnere. Hehe.. Får bare krysse fingrene! Og hvis jeg ringer føden skal jeg prøve å si ifra hva de sier. Drøyer det litt, tenker jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå