Gå til innhold

Noen som er våkne? Trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i mange uker hatt veldig stikninger når jeg går, og masse nedpress. Kjennes ut som jeg skal gå av på midten av og til.. I tillegg kjennes det ut som jeg får støt helt, helt nederst når babyen rører på seg.. I kveld har det blitt skikkelig ille.. Er helt på gråten og fortvila fordi det er så vondt, men det er ikke regelmessig, og varer ikke så lenge av gangen.. Noen som vet om dette bare er modning, eller kan det være noe mer på gang? Klarer knapt stå på bena.. :( Har 5 dager igjen til termin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat sånn har jeg hatt det en ukes tid - på kontroll i dag var mormunn myk 1 cm åpning og stikningene og nedpressen var typiske modningstegn sa de til meg:-) Jeg har en uke til termin.

Skrevet

Åå, håper virkelig det fører til noe hvertfall. :( Har forresten masse kynnere også. Og murringer i ryggen. :)

Skrevet

Huff,jeg har ingen gode råd til deg.. Kanskje prøve to paracet og en varm dusj og se åssen det går? Jeg ville uansett bare sende deg en god og varm klem..

Skrevet

Man kan visst ha det sånn en stund før det virkelig starter - men det betyr jo at vi begynner å bli klar hvertfall! Jippi!!!! Kjempespent. Har pakka bagen ut og inn 8 ganger nå i kveld. Og er så spent jeg ikke er trøtt... Må snart se å få lagt meg....

Skrevet

Tusen takk! Tok til tårene av den klemmen. Hihi. ;) Tenkte å prøve en dusj nå. :)

Skrevet

Ja, uansett er det jo ikke så lenge til! :) Hehe, jeg klarer hvertfall ikke legge meg ennå. Vet det er lurt i tilfelle, men uff, man blir jo litt giret.. Selv om det virker som det har roet seg litt her nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...