Gå til innhold

Fy flate - virus på MSN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har fått det nå eller???? Man får plutselig en link til Photobucket, fra en venn når du er pålogget... Åpnet linken jeg da, dumme dumme meg... Så nå sendes det forskjellige linker til mange av vennene mine, og de sender tilbake til meg:(:(

Hvordan få stoppet dette da????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått den selv, men hadde ikke program som støttet den linken, så jeg fikk HELDIG VIS ikke åpnet den! Du må innstallere maskinen på nytt! Du kan prøve med et bra antivirusprogram først, men det er ikke sikkert det går... Venninna mi som "prøvde" å sende meg den linken måtte innstallere maskinen på nytt...

Skrevet

Man kan vel ikke installere maskina på nytt vel:P Men kan reinstallere både Windows og MSN, skal bytte fra Windows Vista tilbake til XP i alle fall så.

Jeg prøvde bare å åpne den linken allikevel jeg, selv om det sto at det ikke gikk:( GUUUUUUD så tett INNI hjernen det går an å bli ezze...!!

Møtte forresten gubben og barnen og din heeeeeeeerlige svigermor på senteret i stad:P

Skrevet

Får man det bare om man klarer å åpne linken eller?

Skrevet

Kan null om data, så skrev det gubben sa... Ja, han fortalte at Nikko så en kjent lita tutte på kafeen... ;-) Ble det noen fredagspils på deg?

Skrevet

0 pils på meg nei:( Sånn er det, av og til er bare absolutt alle opptatt:P Brukte liksom opp kvota mi på svigermor i går, R MÅTTE bare jobbe seint, mamma er på fjellet med jobben og D, A og K er jo i Thailandos.

Skrevet

Det viruset har jeg også.

Fikk det for lenge siden, avinstallerte MSN flere ganger og scanna antivirusprogrammet, men hjalp ikke. Så jeg droppa å bruke msn i to uker, og da var det borte -trodde jeg... 1. januar starta det på igjen, og da hadde dataen sendt ut "happy new year" og så en link. Borte igjen nå da, enn så lenge.

Skrevet

Så hun kunne ikke ta Ida en dag til? Sært, spør du meg! Du får prøve å spørre meg neste gang! hehe det var no dritt det at jeg jobbet kveld i dag!

Skrevet

Ja jeg har jo sagt du må slutte å jobbe kvelder:P

Hun hadde jo egentlig planer da, også er det visst litt stress for henne å hente da, uten bil.. Det er jo tross alt et LITE stykke å gå.. Men når hun har planer med søsteren sin tar det ofte hele dagen, hun kunne ha overnattet der i natt syns jeg, når hun vet hvor UTROLIG flink R er til å ta seg av Soffisisen på morran, men hun skulle møte søsteren sin utpå dagen, og hun kunne ikke levere henne i barnehagen for da begynte I-S sikkert bare å gråte.

Ja, hun går på medisiner fremdeles:P

Skrevet

Neste gang kan jeg prøve å bytte vakt hvis du får sagt ifra dagen før, eller no... Du forjener virkelig å få dratt ut å kose deg, kjære! Vi kan jo ta en tur en gang før månedskifte! hehe

Skrevet

Får vel noen Disney on Ice-billetter til helgen igjen så det plutselig ut som, det kunne jo kanskje ha gått an at R og mora dro hjem med Soffen og at vi møttes etterpå. Holder med en kino, liksom:P Hva som helst! Hehe.

Men nå skal jeg kjåve. Vaskehjelpen kommer kl 10 i morra, og vi skal på Ikea og bytte et skap, hjem og lage fest, kommer bursdagsgjester i 14-tida:P hehehe, blir bra hektisk detta ja.

nattinatt!! Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...