Gå til innhold

Alle trøtte gravide..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er dette for dere? trøtt hele døgnet rundt ,

eller sover dere lenge om morgen og legger dere /blir trøttte tidlig..?

Undere.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er spesielt trøtt om kvelden, sover lenge i strekk om natta (når jeg ikke er oppe på do). Går greit å komme seg opp jeg har hatt en 9-10 timers søvn, eller veldig trøtt. Trøtt på ettermiddagen og hvis jeg ikke gjør noe... plagsomt, men kunne hatt verre plager :)

Skrevet

Trøtt hele tiden her...men det går litt opp og ned ang hvor trøtt. Prøver å sove lenge på morgenen, blir trøttere og trøttere utover ettermiddagen. Men jeg prøver så godt jeg kan å unngå å sove på dagen, for da blir det mye verre for meg. Våkner enda mer trøtt, med tungt hode i tillegg..

Skrevet

Jeg er trøtt nesten hele tiden. Jobber nå redusert pga bekkenet. Det betyr at jeg jobber til 12, går hjem og slapper av/sover et par timer for så å legge meg for kvelden i 10/11 tiden. Er mye oppe om natta for å tisse..... Føler at jeg er tappa for energi etter noen timer oppe....

Skrevet

Blir trøtt i 13 tiden også går det over etter noen timer.

Kl 19 er jeg klar for senga.....

Våkner i 9 tiden når jeg har fri og er egentlig ganske våken,men blir trøtt igjen med en gang.

Så alt i alt er jeg vel trøtt hele tiden ja...hehe.

Skrevet

Jeg legger meg stort sett i elleve tiden, og står opp klokken åtte om morgenen med min datter. Jeg sover veldig dårlig om nettene pga bekkenløsning og en liten jente som kommer inn flere ganger om natten og må følges tilbake til sengen. Jeg jobber ikke, gåår på svangerskapspenger, og jeg er avhengig av å sove mens hun er i bhagen, ellers klarer jeg rett og slett ikke å holde meg våken på ettermiddagen. Ofte legger jeg meg nedpå i syv tiden etter at hun er lagt, og ligger en halvtimes tid, da holder jeg ut til rundt elleve før jeg stuper i seng igjen. Ofte må jeg legge meg før, spesielt om jeg ikke ligger en stund etter hun har lagt seg. Slitsomt å være sliten hele tiden.

Skrevet

Stortsett trøtt hele dagen og om jeg ikke får sovet nok blir jeg veldig kvalm utover dagen

Skrevet

sover lenge ut på dagen og legger meg tidlig. Trenger jeg mer søvn, legger jeg meg en time på ettermiddagen

Skrevet

Konstant trøtt ja! Og med to barn fra før, så blir det dessverre alt for lite tid å slappe av på. Minsten våkner mellom 5 og 6 på morgenen, så det er ikke noe alternativ å sove lenge :) Men føler meg tappet for energi hele tiden, så skal til legen på mandag og høre om jeg kan redusere til å jobbe 80% en periode. Trodde jeg skulle holde ut lenger (er uke 17), men kjenner at jeg ikke henger med på noe for tiden.

Skrevet

Jeg er sykemeldt for bl.a bekkenløsning som gjør noe inni h.... vondt på natta og er oppe 3-6 ganger pr natt... sover ofte på dagen. i dag har jeg egentlig ikke gjort stort annet enn å spise og sove.. Jordmor sa siste jeg var der at jeg bare skulle sove når jeg følte for det. Jeg var litt bekymret for at jeg sov så mye. Men all søvnen er jo så veldig oppdelt... to timer her og to timer der lissom..

Skal bli godt å få kroppen tilbake og en skrikerunge på natta i stedet. :) Kjekt med litt selskap på natta...nå er jeg jo alikevel vant til å være mye våken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...