Gå til innhold

Vann i kroppen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når merket dere vann i kroppen? for de som har fått det da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke fått noe vann i kroppen enda, vet ikke når det pleier å komme? Er 33+6 nå.

Skrevet

Det baller jo på seg på slutten.. Jeg fikk mitt forrige helg,iallfall starten. Er 36+2 i dag. Men noen er så heldige at de ikke får noe i det hele tatt.

Skrevet

Suste opp 2 kg på noen dager - masse vann.

Er 34+4 i dag.

Uff, vondt i hendene:-(

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Har hatt det i noen uker nå, så det kom for fullt sånn rundt uke 36 en gang. Er i uke 40 nå.

Skrevet

Denne uken kom vannet i fingre og ben. I går måtte gifteringen av :-(

Jeg er i uke 38.

Skrevet

Husker sist gang så la jeg veldig lite på meg i det heletatt gjennom svangerskapet, gjerne 1/5-1kg i mnd...men de siste to ukene la jeg på meg 4kg!!! Var bare så mye iforhold til resten av savngerskapet, skal ikke klage da, la bare på meg 12 kg til sammen.

Men det på slutten var bare vann.

Så jeg venter i spenning til slutten denne gang også :)

Skrevet

Sist kom det ca 3 uker før termin, denne gangen ikke før nå (2 uker igjen) Merker etter sokkene, stive fingre etc :-P

Skrevet

Jeg har tatt inn vann som titanic....fare for å synke her!!!

Er 9 dager på overtid , men begynte å ta inn vann i uke 37...

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg hadde desverre allerede fått ødem 2 i uke 23.... så ca en mnd etter var det ødem 3... så kan si at jeg har det ganske så vondt om dagen, det presser på overalt! Åreknuter , blodårer, bein og ledd blir klemt sammen slik at all bevegelse gjør vondt og er konstant øm...

Så gleder meg til fødsel.... har gått opp 30 kg, blir artig å se hva som er hva av de 30 kg.....

Skrevet

Eg har hatt litt vatn i kroppen siden ca uke 28, men merke no at det har blitt litt meir. E no i uke 33... Så, det variere... Og det e ikkje masse vatn foreløbig, men plutselig så øke det drastisk hos noken :S Så eg for min del håpe d bare holde seg vekke ;)

Skrevet

Første gangen fikk jeg det allerede i uke 20. Og hadde mye mye vann på slutten.AU.

Denne gangen har jeg bare litt nå i uke 31.

Skrevet

Jeg merket det først i beina i uke 18, og så er det bare blitt verre. Nå i uke 29 begynner jeg å miste følelsen i hendene og venter bare på at jeg skal ese ut. Det blir sikkert lekkert:)

Nå skal det legges til at jeg alltid har slitt med hovne bein, det er bare blitt mye verre.

Skrevet

Eg fikk vann i kroppen gasnke tidlig...me nå i slutten e d blitt verre,mye verre...trøste meg me at alt forsvinner når eg har født :) herligt!

Skrevet

jeg har hatt vann i korppen hele savngerskapet (er 35+5 idag) forlovelsesringen måtte jeg ta av for 3 mnd siden , og går med støttestrømper hver dag, men ser likevell at åreknutene har kommet på besøk.. blir spennende å se om det kommer enda mer desse siste ukene. Rekner neste med det :( usj!!

Gjest venter_på_jenta_mi!*fødeklar*
Skrevet

Her øste vannet inn rett etter jul(uke35).Har nå gått opp 27 kg!!!! 13av de har kommet de siste 6 uken,så håper jaggu att det meste av de er vann.....! off!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...