Gå til innhold

bare noen uker på vei, men flere spm om graviditet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går fant jeg ut at jeg var gravid (tok digital test i går som test nr to og der sto d jammen meg gravid), og er meget lykkelig pga det, da vi har prøvd i over 1 år på denne spira.. I dag var jeg på jobb (jobber på sykehjem), og en av pasientene der tok meg på magen og lurte på om jeg var gravid. jeg ble ganske paff og måtte le litt og prata det bort, men syns jo det var litt pussig at hun spurte akkurat i dag... I tilegg var det ei som jeg jobber sammen med som har spurt om jeg var gravid (et parr dager før jeg fant det ut selv)..

Syns det er tidlig og si noe til folk, selv om det egentlig klør etter og fortelle en slik gledelig nyhet da..

andre som har opplevd spm om graviditet veldig tidlig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei venninne av meg fortalte meg at jeg var gravid før jeg visste det selv.... er gravid du sa ho og du får en gutt.. Og det stemmer....

Skrevet

hehe... kult da..

Men når er det valig og fortelle det til familie og venner?? etter de 12 magiske ukene eller??

Skrevet

min mor såg at eg var gravid før eg tok testen...trur at kvinner som selv har vert gravid ser slikt lett...eg såg det på to av veninnene mine når de var 4-5 uke....lett å se:)

Skrevet

hmm, håper bare eg slipper masse spm om dette.. syns det er tidlig at folk skal vite det.. er jo bare noen få uker på vei jo :-/

Selv om jeg på en annen side har lyst og fortelle denne nyheten til familie og venner..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...