Gå til innhold

Ang. søke bhg plass / flytte til Tr.heim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en fin bhg å anbefale? Vi skal flytte til våren, men har ikke bestemt oss for hvor vi skal bo. Hvor ville dere ha flyttet, og hvilke bhg ville dere ha søkt på?

Takk for svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flytt til Byåsen ;o) Fin plass og mange fine barnehager! Mye tilbud generelt til barn og unge der.

Skrevet

Jeg har lyst opp til Byåsen siden, mens mannen vil på andre siden av byen. Vi har ikke fått oss boplass enno, da det er uskikkert når vi kommer oss oppover.(men det blir i løpet av våren/sommeren)

Så vanskelig å vite hvor vi skal søke når vi ikke vet hvor vi skal.

Mange brikker som skal på plass før evt flytting... blir helt stressa kjenner jeg. Vår eldste skal også begynne på skolen til høsten, og vi må jo begynne å tenke på hvor vi hun skal gå ...

Hvor på Byåsen bor du?

Skrevet

Har dere noen idé om hvor dere skal jobbe da? Kan jo være greit å ha bhg i nærheten av jobben, i hvertfall den første tiden også søke overflytting etter hvert.

Skrevet

Forresten skjønner jeg din mann godt ... jeg hadde foretrukken "andre siden", men det er jo evig rift om hvilken side som er "best".

Skrevet

Hvor bor du da?

Er fortsatt usikkert hvor vi skal jobbe. Er nemlig på jobbsøking :) Mannen skal på flere intervju i neste uke- og har fått beskjed om at sjangsene er store for å få jobb. Jeg blir å vente på å finne meg noe til høsten etter ungene har kommet seg i bhg og skole. Men jeg tror ikke det blir noe problem å finne seg et vikariat (om jeg ikke får meg fast), da det er mangel på vikarer i bhg'er. Er utdannet førskolelærer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...