Gå til innhold

Lurer på om moderator


Anbefalte innlegg

Gjest irismor
Skrevet

får betalt etter innsats. For da kan de jammen meg ikke bli mye penger i kassa.

Og er det etter timesbetaling så må det være fett betalt for innsatsen er laber.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hehe, ja man kan lure! Jeg er moderator på en nettside, og får betalt pr time, men ikke etter innsats ;o)

Skrevet

Provisjon per antall "oversette" innlegg ville gi gode kronasjer i kassa!

Skrevet

hahahaha!!!

 

hvordan måler man det, egentlig?

Skrevet

Man ser hvor mange linker som er kommet inn per mail og på ris(ros også ser man hvor mange av de som ikke er slettet per dag;)

Skrevet

moderator følger i hvertfall ikke med i kveld, det er sikkert. Kansje de trenger "nye koster" her??? For de feier jo best i følge min mor... ;)

Skrevet

Nå har jeg faktisk tom sendt sms til Siri tidligere i kveld, så at de ikke er helt med er det ingen tvil om...

Skrevet

Jeg tror desidert de trenger et par aktive "nye koster" her inne til å feie bort rusket.

Gjest irismor
Skrevet

De burde i hvertfall ansette noen som gidder å utføre jobben sin.

Det er vel derfor de har tatt på seg jobben.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...