Gjest irismor Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 får betalt etter innsats. For da kan de jammen meg ikke bli mye penger i kassa. Og er det etter timesbetaling så må det være fett betalt for innsatsen er laber.
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Hehe, ja man kan lure! Jeg er moderator på en nettside, og får betalt pr time, men ikke etter innsats ;o)
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Provisjon per antall "oversette" innlegg ville gi gode kronasjer i kassa!
mayaya Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 hahahaha!!! hvordan måler man det, egentlig?
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 Man ser hvor mange linker som er kommet inn per mail og på ris(ros også ser man hvor mange av de som ikke er slettet per dag;)
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #6 Skrevet 11. januar 2008 moderator følger i hvertfall ikke med i kveld, det er sikkert. Kansje de trenger "nye koster" her??? For de feier jo best i følge min mor...
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #7 Skrevet 11. januar 2008 Nå har jeg faktisk tom sendt sms til Siri tidligere i kveld, så at de ikke er helt med er det ingen tvil om...
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #8 Skrevet 11. januar 2008 Jeg tror desidert de trenger et par aktive "nye koster" her inne til å feie bort rusket.
Gjest irismor Skrevet 12. januar 2008 #9 Skrevet 12. januar 2008 De burde i hvertfall ansette noen som gidder å utføre jobben sin. Det er vel derfor de har tatt på seg jobben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå