Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 og slikt bruker/har dere tenkt å bruke til babyen?
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 bayline har blitt kåret til best i test av forbrukerrådet og grønn hverdag. det er svanemerket og inneholder ingen stoffer som er skadelige for barnet. du får det på apoteker og de fleste matvarebutikker.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Vi har kjøpt babylines badeolje eller hva nå den het + sinksalven hvis han skulle blir rød på baken. Shampo og kremer trenger ikke babyer visstnok - tenkte jeg skulle vente og se hvis jeg trenger det etterhvert når han blir eldre. Sånn i starten holder det lenge med litt olje i badevannet sier alle rundt meg som har barn fra før.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Jeg har kjøpt sinksalve, husker ikke merket, også har jeg kjøpt hudkrem, babyvask og sjampo av sebamed. Husker ikke om jeg kjøpte olje... Men var dette jeg fikk anbefalt på apoteket i allefall..
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 Brukte Natusan babywash til storesøsknene, og regner med å bruke det denne gangen også. Evt babyolje i badevannet dersom babyen har veldig tørr hud. Ellers regner jeg ikke med å bruke noen salver eller kremer... De andre barna hadde ikke behov for det, håper det er tilfellet med denne også.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #6 Skrevet 11. januar 2008 Vil bare nevne at produktene fra Johnsen&Johnsen (som stort sett er de eneste en får kjøpt i vanlige dagligvareforretninger) er testet på dyr... IKKE kjøp disse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå