Gå til innhold

jeg ser barna mine i ca 1-4 timer pr dag..


Anbefalte innlegg

Skrevet

+ helgene da..:)

Trives med å jobbe, trives med barna, trives med å ha det slik..

meeen, selvfølgelig har jeg kunnet vært hjemmeværende,(hatt en rik mann som aldri har hatt tid til oss) hatt en praktikant jobbende hjemme her,vasket hus å laget middag slik at jeg og barna har fått kost oss skikkelig!!:)) praktikanten har samtidlig kunne lært guttene mine engelsk, fargelegge pent, tegne, skrive, osv mens jeg var på shopping!:)

deilig, ikke sant?

 

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Høres ut som en hollywood-kjendis ;o)

Skrevet

Hehe, eller man kan være lykkelig og gjøre det beste av slik man har det:)

Skrevet

Rike menn har ikke tid til konene sine - de jobber!

 

 

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...