Turid Laila Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 http://www.kk.no/php/art.php?id=502785 Rimelig sykt syns jeg!
Tante Bassa Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Uff, kjenner jeg blir helt uvel av å lese dette. Dritsykt! Hvorfor kan ikke barn være barn, og ikke små voksne?
snart mor til 3 Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 ja,er det ikke rart hvordan verden har blitt??? 10-åringer er dagens 20-åringer.. men så veldig overasket skal man vel ikke bli?? dvs..har en søster som er tretten... (vi er to kull) jentene der har oppført seg som om de var 16 siden de fyllte TI!!! Når de var 11 hadde de registrert seg på alle nettsider..ene i klassen hadde opplistet på sin profil hvordan gutter, sprit og puling var hennes store interesser i livet.. såe...ja... sykt hvordna verden har blitt.. min egen søster derimot syntes at hun veninnen var rar osv osv...vedkjente seg ikke de samme interessene... hallo.. ELVE ÅR OG INTERESSERT I PULING??????? kjenner jeg blir kvalm inn i meg.. hvem pokker er det som har seg med elveåringer?? viste selvfølgelig siden til min mor som kontaktet jentas foreldre...men alikavel...syk syk verden...... jeg derimot kjøpte inn barbersaker til min søster nå i sommer...hun var veeeldig flau over hår under armene så måtte jo hjelpe henne... dere skulle sett den fnisegjengen som satt i teltet etterpå når hun hadde fått sin første "venus?" med ekstra blader...hehe.. men må vel til...
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Huff, vet nesten ikke hva det går ann å si til dette... Synd folk skal tjene penger på småunger på den måten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå