Gjest Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Kun en teori da... Men Cæsar er livsverket hennes og da gullgutten har ruinert konsernet, så tar hun vel sin død av det? Jeg mener, dama er jo 108 år eller noe sånt. (hun var 96 da Cæsar startet opp på slutten av 90-tallet)
line_n & sara Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 håper hun tar med seg fabian i dragsuget!! han er en av grunnene til at jeg ikke klarer å se på cæsar!!!
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Ha ha det var vittig sagt... fabian i dragsuget jeg måtte skratt le...
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Fabian har jo dratt på tur med Louise
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 Fabian gikk ut av serien sammen med Louise i går. Jada, jeg vet jeg ikke har et liv, men sånn er det når man har to barn og en mann som "aldri" er hjemme...;-)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 11. januar 2008 #6 Skrevet 11. januar 2008 Fabian ble med hu personlige assistenten til Astrid. Husker ikke navnet på henne nå.
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #7 Skrevet 11. januar 2008 Fabian stakk jo med Louise for noen dager siden, de skulle ut i verden :-) Håper ikke Astrid dør ennå, hun må jo oppnå drømmen sin først, hihi..
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #8 Skrevet 11. januar 2008 Haha, nå fikk jeg meg en god latter ;-D 'Fabian i dragsuget', ja.. Gjerne for meg!
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 11. januar 2008 #9 Skrevet 11. januar 2008 guuuud, vemmelig å se den overskrifta med navnet mitt, hehe..... men seriøst, har ikke ho tatt kvelden ENDA??
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #10 Skrevet 11. januar 2008 Ouch, bekager. Burde presisert Cæsar-Astrid;-) Hun lever enda hun, var lite med i forrige sesong, så jeg regner med at rollefiguren tar kvelden snart.
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 11. januar 2008 #11 Skrevet 11. januar 2008 hehe, går så bra så ;-) aha, følger bare med på cæsar i perioder, så har ikke heeeelt oversikta :-O
nickoline og supermann Skrevet 11. januar 2008 #12 Skrevet 11. januar 2008 kan ta med seg louise også........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå