Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kun en teori da...

 

Men Cæsar er livsverket hennes og da gullgutten har ruinert konsernet, så tar hun vel sin død av det? Jeg mener, dama er jo 108 år eller noe sånt. (hun var 96 da Cæsar startet opp på slutten av 90-tallet)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

håper hun tar med seg fabian i dragsuget!! han er en av grunnene til at jeg ikke klarer å se på cæsar!!!

Skrevet

Ha ha det var vittig sagt... fabian i dragsuget jeg måtte skratt le...

Skrevet

Fabian har jo dratt på tur med Louise

Skrevet

Fabian gikk ut av serien sammen med Louise i går. Jada, jeg vet jeg ikke har et liv, men sånn er det når man har to barn og en mann som "aldri" er hjemme...;-)

Skrevet

Fabian ble med hu personlige assistenten til Astrid.

Husker ikke navnet på henne nå.

 

Skrevet

Fabian stakk jo med Louise for noen dager siden, de skulle ut i verden :-)

Håper ikke Astrid dør ennå, hun må jo oppnå drømmen sin først, hihi..

Skrevet

Haha, nå fikk jeg meg en god latter ;-D

'Fabian i dragsuget', ja.. Gjerne for meg!

Skrevet

guuuud, vemmelig å se den overskrifta med navnet mitt, hehe.....

 

men seriøst, har ikke ho tatt kvelden ENDA??

Skrevet

Ouch, bekager. Burde presisert Cæsar-Astrid;-)

Hun lever enda hun, var lite med i forrige sesong, så jeg regner med at rollefiguren tar kvelden snart.

Skrevet

hehe, går så bra så ;-)

 

aha, følger bare med på cæsar i perioder, så har ikke heeeelt oversikta :-O

Skrevet

kan ta med seg louise også........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...