Gå til innhold

Mas fra alle.. men..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er like før fødsel, og det er blitt utrolig mye mas.

Alle spør når jeg skal føde!?!!?!? hvordan skal jeg vite det?!?

Men så begynner jeg å tenke på de som ikke maser på meg, bryr de seg ikke om meg?! hehe.. rar tanke, men det er snakk om bestevennina mi so søstra mi. De har ikke ringt eller noe hele uka.. måtte bare få det ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det er ett forbanna mas!!!! er selv 1 uke over termin, og får sms fra folk jeg ikke har kontakt med om jeg ikke har født ennå!!! mas fra alle kanter!!!! har sakt til mine nermeste at de ikke må mase!!! jeg skal gi beskjed med en gang!!!! er dritt lei av sms.. sluttet å svare!!!

Skrevet

Vi er neimen ikke lette å gjøre til lags vi høygravide med nervene i spenn! Maser de for mye er det gæernt og hører vi ikke fra dem på noen dager tenker de ikke på oss... Hehe. Skjønner deg godt jeg. Spenningen er nok like stor for alle rundt oss, og de med litt forståelse for dette prøver sikkert så godt de kan å ikke mase....

Skrevet

Min beste venninde gav meg beskjed om å gi en lyd når jeg var kommet hjem og ville ha besøk. Før det var det jo ikke noe å spørre om, egentlig. Jeg visste ikke når det skulle skje, og på barsel hadde jeg ikke tid til å snakke med henne likevel. Var for opptatt med alt mulig mas og amming og sånt... :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...