Gjest Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Personlig synes jeg at gjerningsmannen fortjener å stå i den gapestokken, men tross alt går det utover familie også.. Men det jeg da lurer på, hvordan kan noen leve sammens med og kjenne et menneske i 30år (og lengre) uten å oppdage noe sånt?? Tok meg 1 min utifra det jeg fant her inne å finne ut hvor han bor og stedent han jobber...skummelt....tenk alle de som kunne tenkt seg å lynsje ham...tryggest for ham å være sperret inne i lang tid vil jeg tro...
En_av_hver Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Er du sikker på det???? At det er tryggest innenfor murene......der liker de ikke "sånne"....;-)
Gjest irismor Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Og i gapestokkene ved siden av burde faktisk alle de som henger ham ut ved navn stå. For ja de han har berørt så fortjener ham straff og litt til. Men han har faktisk en famile, venner og kollegaer som blir ufrivvilig hengt ut i tillegg.
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Klart det er lett å finne ut av hvem han er NÅ! en uke tilbake foreksempel: Ville det tatt deg 1 min da? Er enig med deg ellers da, gjerningsmannen fortjener gapestokk, men overhodet ikke familien... Han har jo vært arrestert en gang før. I 92 var det vel. Men ble frifunnet...
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 Tror de skiller dem litt fra de andre pga faren for vold og drap....men ikke sikker....han er sikker så lenge han sitter i varetekt i hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå