Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Hvordan har du tid til det, når du er her mesteparten av tiden + at du har en haug av unger å ta deg av? Trenger innspill til hvordan få tiden til å strekke til, Yppert.
FuckFace Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Er også litt nysjerrig på Yppert, ettersom jeg er litt "ny" her inne... ?
Ikkelektuell Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Å? Synes jeg ser fuckfaces her stort sett hele tida.
FuckFace Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Hehe.. Kanskje du ser andre fuckfaces her, men er ikke veldig ofte jeg titter innom. Så føler meg litt "ny". Ikke en av gjengen, om man kan si det sånn. Men må innrømme at jeg sikkert er innom endel mange innlegg når jeg førs er her :-)
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 Bra noen følger med hva jeg bruker tiden til:-) Har fått lagt ned ungene, tilfredstilt ei av elskerinnene mine før jeg tuppet henne i ræva ut igjen, venter på yndlingssklia mi akurat nå:-) Derfor blir jeg ikke her i kveld:-)
FuckFace Skrevet 11. januar 2008 #6 Skrevet 11. januar 2008 Skal si du har det fint!!! Ok, men da var vel inntrykket mitt rett, da! :-)
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #7 Skrevet 11. januar 2008 Helt riktig FuckFace.. hehe.. pent nick du har valgt:-)
FuckFace Skrevet 11. januar 2008 #8 Skrevet 11. januar 2008 Takker, takker!! Som jeg har sagt før, det var faktisk det første som slo meg når jeg måtte velge nick!! Måtte jo velge noe som stod mitt hjerte nært.... hehe ;-)
FuckFace Skrevet 11. januar 2008 #10 Skrevet 11. januar 2008 Hadde jeg visst hvordan man skrev den lyden man får når man "snorker" utover, men fremdeles ler litt, så hadde jeg gjort det... Men blir vel noe sånt som... hehe... :-)
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #11 Skrevet 11. januar 2008 Hehehe er ikke helt overbevist om det nei. En annen ting Yppert; er det så at du ikke liker hårvekst hos damer eller er det at du ikke liker at de ikke bruker hårfjerningsmetoder(med andre ord kratt)? I så fall er det god grunn til å informere datatilsynet, hvis det er kun småjenter du er ute etter?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #12 Skrevet 11. januar 2008 Damene mine er nok over 25 vennen:-) Høres ut som du lider av ekstrem høy testosteron produksjon hvis du surner for at jeg skaffer meg ekte damer... Hvis du synes at det er normalt at damene skal ha sandpapir rundt munnen og en pels, hengende som viltvoksend prydbusker nedover lårene og at armhulene skal se ut som det tyter ut et julenek, så er det for faen ikke jeg som har problemer, men du:-)
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #13 Skrevet 11. januar 2008 Hvis du har damer på over 25 uten hår eller som fjerner hår, så har hun nok en hårsykdom vil jeg tro:)
FuckFace Skrevet 11. januar 2008 #14 Skrevet 11. januar 2008 Høh?? Jeg er over 25, fjerner hår og har så neimen ikke en hårsykdom...
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #15 Skrevet 11. januar 2008 Yppert styrer unna de som fjerner hår skjønner du:) Derfor lurte jeg på hvilke damer over 25 som slipper å fjerne hår.
FuckFace Skrevet 11. januar 2008 #16 Skrevet 11. januar 2008 Aha!!! Nei, Yppert er nok ikke min type i det hele tatt!! Her gror det til svarteste natten om det ikke fjernes.. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå