Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Skal til å kjøpe barnevogn til lille babyen vår, har bestemt oss for simo kombivogn. Det jeg lurer på er om noen vet om pris på vognen varierer veldig fra butikk til butikk eller om de ligger på ca samme prisene? Vil det kanskje være billigere å kjøpe på en simobutikk enn reflex for eksempel?=) Vet dere hva de ligger på i pris også forresten? Håper noen kan hjelpe:D Glad for alle svar:D
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Denne selges for kr 4 999,- på Barnas Hus (tror ikke du finner den billigere noe annet sted) men snart setter de den opp 2 000 kr og den vil IKKE komme på salg var beskjeden jeg fikk. Så vi har kjøpt en sandfarget SIMO kombivogn i dag, den er kjempelekker:). Har også kjøpt en brun dunpose fra Odenwalder som matcher vogna:)
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Okei, tusen takk for svar:) Litt artig at vi har tenkt å kjøpe akkurat samme vogn, syns sand fargen på Simo er så fin:D
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Ja, synes den er kjempefin. En klassisk vogn for norske forhold:)
Tante Bassa Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 Jeg skal også kjøpe simo kombivogn, og min datter vil jeg skal kjøpe den sandfargede. Er enig i at den er råfin, men hvordan er den å holde ren? Ser for meg når barnet blir litt eldre og sitter i vognen og spiser is f.eks. Blir jo fort en del søl.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #6 Skrevet 11. januar 2008 Var litt skeptisk til den lyse fagen jeg også i begyennelsen, men har forhørt meg litt og tror det skal gå bra:) Må kanskje være litt eksta flink å tørke over vognen men gjør man det tror jeg det går fint:D Men det spørs jo litt hvordan vognen skal bli brukt da, er sikkert ikke alle tilfeller den er like praktisk i:)
Tante Bassa Skrevet 11. januar 2008 #7 Skrevet 11. januar 2008 Blir nok til at jeg kjøper den jeg også. Syns den bare blir finere og finere. Ser den jo hver dag på hotel cæsar.....hehe. (Vilde har sånn vogn)
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #8 Skrevet 11. januar 2008 Hehe, var fra hotel cæsar jeg også hentet inspirasjonen:) Er bare lækker den vogna:)
lillegutt-kommer3juni:-) Skrevet 11. januar 2008 #9 Skrevet 11. januar 2008 Jeg også vil ha den! :-) Knallfin,- og på salg:-) Jeg syns duo- Sand var finest, da. Men, noen foretrekker kombi.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #10 Skrevet 12. januar 2008 vi har bebe conforte, high trek den er vi så fornøyd med... fåes på babykos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå