Gå til innhold

Undertøysforetning i Tromsø, ev. Harstad?


ogladi

Anbefalte innlegg

Kan noen tipse meg om en spesialforetning for undertøy ett av disse stedene. Jeg er ei dame som bruker stor størrelse. Vanligvis handler jeg i sørnorge eller på internet, men kan godt tenke meg å finne en god foretning her i nord.

 

De må ha amme bh'er der for meg som er stor. Det er det mest presserende behovet!!!!

 

Takker for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en undertoeysforretning nede paa kaien i Harstad, rett ovenfor Metzo, nesten vedsiden av loiten lys og bingoen.

 

Vet du hvor jeg mener ?

 

Den er iallefall ganske Ok, selv om den ikke er saa stor. Og damen der er meget behjelpelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg aner ikke hvor du mener, da jeg er søring som har bodd i midt-troms i ett godt år, og enda ikke har vært der. Men jeg skal sjekke litt ut på internet og se om jeg finner ut noe.... Et navn hadde hjulpet! Men er likevel et steg videre! TAKK.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker iikke hva den heter for alt i verden, men hvis du skal til Harstad saa ligger den i samme gate som DNB, Loiten lys, Metzo (eller evt gamle metzo ) , steakhuset Nyt. Staar du i gaten og se paa Gran Nordic er butikken paa hoeyre side.

 

Kikket paa gulesider, men fant den ikke i farten. Tror gaten heter strandgaten ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...