AE❤️ Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Jeg er i valgkomiten i velet på det private byggefeltet vi bor! (blæ...) og jeg kan så lite om dette her.. Nå har det seg sånn at 3 av medlemmene i styret har trekt seg så vi må ha leder,kasserer og sekretær.. Dette må ordnes før årsmøtet. Hvordan går jeg frem,må jeg spørre alle eller holder det med kun en hvis jeg får ja hos den første jeg spør? Er det annerledes regler for valg av leder? Jeg kunne egentlig tenkt meg et verv i styret selv,men kan jeg det når jeg er i valgkomiten? Kan jo ikke velge seg selv akkurat, men kunne tenkt meg sekretær jobben
NoDoubt Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Send en mail/brev til de som hører til vellaget. Spør om noen er interesserte og skriv gjerne at du er villig til å ta sekretær delen.
-Lin Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Her har vi det sånn at de som går ut må finne erstattere, vi har ikke valgkomite. Jeg tror ingen vil protestere om du ønsker sekretærjobben. Det pleier jo skjelden å være noen som melder seg frivillig til sånne styreverv. Når det gjelder valg av leder, har vi det slik at leder blir valgt på årsmøtet. Ellers konstituerer styret seg selv og fordeler vervene. Du skulle ikke være nødt å spørre alle, for alle vet jo at det er årsmøte. Så hvis noen har veldig lyst til å sitte i styret vil jeg tro de gir beskjed.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå